English

جلسه هماهنگی انتخابات و ستاد انتخابات شهرستان یزد در فرمانداری برگزار شد

فرمانداری یزد جلسه هماهنگی انتخابات و جلسه ستاد انتخابات شهرستان یزد را برگزار کرد.

جلسه هماهنگی انتخابات و ستاد انتخابات شهرستان یزد در فرمانداری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، جلسه ستاد انتخابات شهرستان یزد به ریاست سید محمد رستگاری فرماندار یزد و جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات شهرستان یزد به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری یزد در محل سالن ستاد انتخابات فرمانداری برگزار شد.

جلسه ستاد انتخابات  شهرستان با موضوع برنامه ریزی  برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در سال 1400  روز شنبه چهارم بهمن ماه  به ریاست سید محمد رستگاری فرماندار یزد و با حضور معاونین فرمانداری، بخشداران مناطق یزد و کارشناسان این ستاد در محل سالن ستاد انتخابات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار یزد در این جلسه اظهار داشت: این ستاد آماده برگزاری انتخابات مهم ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 1400 می باشد.

سید محمد رستگاری  افزود: با بررسی مشکلات ادوار گذشته و ارائه راهکارهای مناسب، انتخابات سال آتی را بدون نقص برگزار کنیم و از اعضای ستاد انتظار هست برای برگزاری هرچه باشکوه تر این دو انتخابات برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: تجربیات زیادی با برگزاری انتخابات های متعدد حاصل شده است که در کنار تجربه وخلاقیت می توان  انتخاباتی بدون نقص برگزار نمودو باید تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات قانونمند، سالم با حضور حداکثری مردم به کار‌ گیریم.

سید محمد رستگاری  در ادامه بیان داشت: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از ساعت 8 روز چهارشنبه 20 اسفند ماه آغاز و تا ساعت 18 روز سه شنبه 26 اسفند به مدت 7 روز ادامه خواهد داشت.

وی هم چنین گفت: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها نیز از ساعت 8 صبح روز دوشنبه 16 فروردین آغاز و تا ساعت 18 روز یکشنبه 22 فروردین ماه 1400 به مدت 7 روز در جریان خواهد بود.

فرماندار یزد خاطرنشان کرد: داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی بایستی در هنگام ثبت نام گواهی عدم سوء پیشنبه که سه ماه از صدور آن نگذشته باشد به همراه داشته باشند.

 سید محمد رستگاری گفت: برای دریافت گواهی عدم سوء پیشنیه لازم است داوطلبان عضویت درشوراهای اسلامی شهرها و روستاها با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی یا دفاتر پلیس بعلاوه 10 ویا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی به نشانی WWW.ADLIRAN.IR   مراجعه نمایند.

همچنین جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری وششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به ریاست سید علی حسینی منش، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و حضور مدیران آموزش وپرورش نواحی یک و دو یزد و دیگر مسئولین مربوطه در محل فرمانداری یزد برگزارشد و در این جلسه درخصوص همکاری های فی مابین در دوره انتخابات سال 1400 بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

برگزاری سومین جلسه ستاد شهرستانی قرارگاههای عملیاتی سلامت محله محورطرح شهید سلیمانی

در سومین جلسه ستاد شهرستانی قرارگاههای عملیاتی سلامت محله محورطرح شهید سلیمانی که به ریاست فرماندار تشکیل شد گزارش پیشرفت اقدامات انجام شده و همچنین برخی ازمشکلات و موانع اجرایی طرح محله محور توسط معاون اجرایی مرکز بهداشت شهرستان و جانشین بسیج نواحی مرکزی ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، به ریاست سید محمد رستگاری فرماندار یزد سومین جلسه ستاد شهرستانی قرارگاههای عملیاتی سلامت محله محور در فرمانداری یزد تشکیل شد، گزارش پیشرفت اقدامات انجام شده و همچنین برخی از  مشکلات و موانع اجرایی طرح محله محور توسط معاون اجرایی مرکز بهداشت شهرستان و جانشین بسیج نواحی مرکزی ارائه گردید.

در پایان فرماندارضمن تشکر از زحمات تمامی مدیران و کارشناسان درگیر اجرای طرح بر لزوم سرعت بخشی ،معرفی و آموزش سرخوشه ها و ارائه جمع بندی آمار و اطلاعات به مرکز بهداشت تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه