English

مجموعه بازدیدهای فرماندار یزد در هفته جاری؛

فرماندار یزد: مرمت نمای بافت تاریخی اطراف کتابخانه مرکزی مورد تاکید است

سید محمد رستگاری فرماندار یزد با حضور در کتابخانه مرکزی یزد، از بخش های مختلف این کتابخانه بازدید کرد.

فرماندار یزد: مرمت نمای بافت تاریخی اطراف کتابخانه مرکزی مورد تاکید است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، فرماندار یزد با حضور در کتابخانه مرکزی یزد، از بخش های مختلف این کتابخانه بازدید کرد و رقیه دوست فاطمی ها مدیر کل کتابخانه های عمومی استان یزد و جمعی از کارشناسان این اداره  کل، رستگاری را در این بازدید همراهی کردند.

فرماندار یزد در حاشیه این بازدید یک ساعته از حمایت ویژه مادی و معنوی نهاد کتابخانه های عمومی و همراهی مسئولان استان برای تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی قدردانی کرد و از پیگیری برای رفع مشکل نمای نامطلوب بافت تاریخی در حال تخریب اطراف کتابخانه خبر داد.

 

پنجمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهر یزد به ریاست فرماندار یزد برگزار شد.

در این جلسه با تصویب انجمن کتابخانه‌های عمومی شهر یزد، مقرر شد ساختمان فعلی کتابخانه عمومی رسالت شهید واقع در محله سیدگلسرخ یزد در اختیار نهاد کتابخانه‌ها بماند و پس از مرمت فضای داخلی، در آینده‌ای نزدیک بازگشایی شود.

پنجمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهر یزد به ریاست سیدمحمد رستگاری، فرماندار یزد و با حضور غلامعلی سفید، رئیس شورای شهر یزد، عباس ملازینلی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری؛ رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و جمعی از اعضای انجمن در محل کتابخانه عمومی «رسالت شهید» یزد برگزار شد.

فرماندار یزد در این جلسه با اشاره به بازدید خود از بخش‌های مختلف کتابخانه مرکزی یزد، گفت: خرسندیم که پس از سال‌ها انتظار شاهد اتمام پروژه کتابخانه مرکزی هستیم و این امر با حمایت ویژه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و همدلی مسئولان استان به نتیجه رسید.

همچنین فرماندار یزد از اولین گرمخانه شهریزد در سردترین شب سال بازدید کرد. این گرم خانه با همت شورای اسلامی شهر و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری  یزد با توجه به برودت هوا راه اندازی شده  است.

شایان ذکر است: گرمخانه به افراد بی‌خانمان، کارتن خواب و آسیب دیدگان اجتماع، پناهگاه و غذای بی چشمداشت می‌دهد و هزینه‌های آن از راه دولتی یا خدمات گروه‌های اجتماعی تأمین می‌شود.

در ادامه بازدید های این هفته، فرماندار یزد و جمعی از مدیران ومسئولان شهرداری یزد، شورای اسلامی شهر، میراث فرهنگی و نمایندگان شرکت توزیع برق از پروژه های محدوده مرکزی شهر یزد بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی فرماندار یزد، سید محمد رستگاری فرماندار یزد و جمعی از مدیران ومسئولان شهرداری یزد،  شورای اسلامی شهر، میراث فرهنگی  و نمایندگان شرکت توزیع  برق از پروژه های محدوده مرکزی شهر یزد بازدید کردند.

در این بازدید از کوچه تبریزیون، میدان خان و بازار تاریخی یزد بازدید به عمل آمد و هماهنگی لازم جهت اقدامات دستگاه های مختلف انجام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه