English

در حوزه مدیریت مصرف انرژی؛

کسب ۲ جایزه ملی برای شهرداری اصفهان

شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان توانست در بخش مدیریت مصرف انرژی به عنوان نهاد برتر، جایزه انرژی و همچنین به دلیل استفاده از فناوی نانو و انرژی پاک، جایزه ملی ساختمان های سبز را به دست آورد.

کسب 2 جایزه ملی برای شهرداری اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، قدرت اله نوروزی بیان داشت: در روزهایی که افزایش فشار بر روی شبکه توزیع مشکلاتی را در توزیع برق ایجاد کرده است، اهمیت افزایش بهره وری در استفاده از انرژی به ویژه در سازمان های بزرگی مثل شهرداری دو چندان مشخص می شود.

وی افزود: شهرداری و دستگاه های بزرگ باید در استفاده از انرژی نسبت به افزایش بهره وری دقت بیشتری داشته باشند و خوشبختانه برای دومین دوره متوالی شهرداری اصفهان در جایزه انرژی به عنوان نهاد برتر در مدیریت مصرف انرژی انتخاب شد.  

این مقام مسئول بیان کرد: این عنوان به دلیل برنامه ریزی و اقدام موثر برای کاهش مصرف و افزایش بهره وری در انرژی به دست آمده است.

قدرت اله نوروزی با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان افزایش بهره وری را سرلوحه کار خود قرار داده است، گفت: این جایزه توسط وزارت خانه های نفت، نیرو، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان مدیریت صنعتی کشور به شهرداری اصفهان اعطا شده و این سازمان ها هستند که داوری و نهاد برتر را شناسایی می کنند.

شهردار اصفهان گفت: همچنین شهرداری اصفهان ، تندیس ساختمان های سبز را در پی تلاش برای استفاده از انرژی پاک و فناوری نانو و بهبود قوانین در این زمینه به دست آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه