English

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد خبر داد:

دستگیری ۲ سارق احشام در نجف آباد / کشف ۹۴ راس دام سرقتی

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری 2 سارق احشام در نجف آباد و کشف 94 راس دام سرقتی یک ساعت پس از این سرقت خبر داد.

دستگیری 2 سارق احشام در نجف آباد / کشف 94 راس دام سرقتی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمد حسین باباکلانی بیان داشت: در پی اعلام یک مورد سرقت احشام از یک دامداری در منطقه اصغرآباد شهرستان خمینی شهر، بلافاصله موضوع به کلیه گشت های انتظامی این شهرستان و شهرستان های همجوار اعلام شد.

وی افزود: ماموران کلانتری 19 ویلاشهر یک ساعت پس از سرقت 94 راس دام حین گشت زنی مشاهده کردند تعدادی احشام در کنار یک کانال آب رها شده اند و 2 نفر مراقب این دام ها بودند که به محض مشاهده ماموران در تاریکی شب فرار کردند که طی یک عملیات ضربتی هر 2 نفر دستگیر و به سرقت احشام از شهرستان خمینی شهر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: سارقان 94 راس دام سرقتی که توسط کارشناسان مربوطه 4 میلیارد ریال ارزش گذاری شدند را از یک دامداری درمنطقه اصغرآباد سرقت کرده بودند که پس از طی مراحل قانونی به مالک بازگردانده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دامداران خواست: حتما محل نگهداری احشام خود را به تجهیزات ایمنی مانند دوربین مداربسته و دزدگیر مجهز کنید ، از نگهبانان مطمئن و مورد اعتماد استفاده کنید، از ورود افراد غریبه و ناشناس به محل نگهداری احشام خودداری کنید و هر تردد مشکوک در اطراف محل  را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه