English

شیخ عباس زارع زاده؛

۷۵هزار نفر عضو بنیاد شهید یزد هستند/ اپلیکیشن شهدا در یزد راه اندازی می شود

مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران استان یزد گفت: با بیان اینکه 75 هزار نفر جامعه بنیاد شهید یزد را تشکیل می دهند، گفت: یزد بیش از 4000 شهید و 151 آزاده دارد و تعدادی شهید متولد یزد هستند که در استان های دیگر به خاک سپرده شده اند که با شمارش آنها آمار زیادی خواهد شد.

75هزار نفر عضو بنیاد شهید یزد هستند/ اپلیکیشن شهدا در یزد راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، شیخ عباس زارع زاده مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران استان یزد و رییس کمیته تکریم خانواده شهدا و جمع آوری آثار کنگره ملی4000شهید استان یزد گفت: باید در کنگره چهار هزار شهید استان یزد از مدافعان حرم نیز یاد کنیم چراکه آنها اگر به این دفاع و ایثارگری نرفته بودند در حالی که دو سوم کشور سوریه را داعش اشغال کرده بود، مشخص نیست هم اکنون در چه شرایط وحشتناکی قرار خواهیم داشت.

زارع زاده گفت: برگزاری کنگره ۴۰۰۰ شهیدضرورت انکار ناپذیر برای هر انسانی عاقل و فرزانه ای است چرا که در همه جای دنیا افرادی که در دوران جنگ تلاش کردن احترام می شود.

وی بیان کرد: با فعالیت خوبی که انجام شده با محوریت سپاه و بنیاد شهید و همکاری خوب مسئولان استان و استاندار یزد، استان یزد در برگزاری کنگره ملی شهدا سر آمد است و در حال برگزاری دومین کنگره با برکات زیاد آن در استان هستیم.

وی گفت: در این دوره کنگره ملی شهدا فقط به مبحث عزاداری پرداخته نشد بلکه در قالب کنگره کمکهای زیادی به نیازمندان اعم از اعطای جهیزیه و برگزاری جشن عروسی، انجام شد همچنین به یاد شهدا اقدامات ارزنده دیگر مانند ختم قرآن به یاد هر شهید را داشتیم و عطر شهادت در یزد پراکنده شد.

وی با بیان اینکه ما به یاد شهدا نیازمند هستیم، گفت: باید به خانواده شهدا هم یادآوری کنیم که ایثارگری آنها را فراموش نکرده ایم و ما تا پایان کنگره بیش از 4000 تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه 75 هزار نفر جامعه بنیاد شهید یزد را تشکیل می دهند، گفت: یزد بیش از 4000 شهید و 151 آزاده دارد و تعدادی شهید متولد یزد هستند که در استان های دیگر به خاک سپرده شده اند که با شمارش آنها آمار زیادی خواهد شد.

 

زارع زاده گفت: در بنیاد شهید آثار و لباس و قرآن بسیاری از شهدا را که در عملیات ها با آن قرآن و لباس به شهادت رسیده اند، داریم همچنین ساخت اپلیکیشن شهدای یزد، 3700 مصاحبه و 300 اثر فیزیکی از شهدا جمع آوری شده است.

وی گفت: 22 هزار و 500 عکس آلبومی شهدا را داریم همچنین صدای بسیاری از شهدا در بنیاد شهید موجود است که از آنالوگ به دیجیتال تبدیل کرده ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه