English

ممنوعیت ورود خودرو به ساحل سوروی بندرعباس

فرماندار بندرعباس از ممنوعیت ورود خودرو به ساحل سورو خبر داد و گفت: برپایی چادر نیز در سواحل و تفرجگاه های این شهرستان ممنوع است.

ممنوعیت ورود خودرو به ساحل سوروی بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عزیزالله کناری فرماندار بندرعباس روز دوشنبه در این خصوص به خبرنگاران اظهار داشت: در روزهای اخیر به دنبال تغییر وضعیت هرمزگان و بندرعباس از نارنجی به زرد و آبی و حذف ممنوعیت ورود خودرو به استان، مسافرانی از استان های همسایه به این شهرستان سفر کردند که این مسافرت ها احتمال اوج گیری دوباره کرونا را دوچندان کرده است.

وی افزود: با توجه به شرایط حاضر و پس از بحث و بررسی با کارشناسان بهداشتی، ورود خودرو به ساحل سورو بندرعباس ممنوع شد و برپایی چادر نیز در سواحل و تفرجگاه های این شهرستان ممنوع است.

فرماندار بندرعباس تاکید کرد: در حال حاضر برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا  هیچگونه خدماتی در سواحل، تفرجگاه‌ها، و مکان‌های تفریحی بندرعباس به گردشگران ارایه نمی شود و از هموطنانمان نیز خواستاریم تا برای کمک به نیروهای بهداشت و درمان در مقابله با این ویروس و همچنین حفظ جان خود و عزیزانشان از انجام سفرهای تفریحی به شدت اجتناب کنند.

استاندار هرمزگان نیز با تاکید بر نظارت جدی مبنی بر جلوگیری از برپایی چادر در تفرجگاه ها و سواحل استان، گفت: هم اکنون شرایط هرمزگان بسیار ناپایدار بوده و کاهش استفاده از ماسک و افزایش شمار بستری های کرونا در استان نگران کننده است.

فریدون همتی در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان اظهار داشت: تلاش بسیاری از سوی نیروهای بهداشت و درمان و بسیج برای بهبود وضعیت استان صورت گرفته اما متاسفانه در سایه بی توجهی برخی از افراد به پروتکلهای بهداشتی، احتمال اوج گیری دوباره کرونا در استان وجود دارد.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی باید با عرضه قلیان به عنوان یکی از کانون‌های انتشار بیماری کرونا، به ویژه در سواحل برخورد کند.

طبق اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان میزان رعایت پروتکلهای بهداشتی در استان در دیماه نسبت به ماه قبل بیش از 18 درصد کاهش یافته و از همین رو نیز شمار بسترهای کرونا در هرمزگان افزایش یافته است.

 به گفته این مسوولان با توجه به مسافرپذیری هرمزگان احتمال ورود کرونای انگلیسی نیز به استان وجود دارد و ضرورت دارد شهروندان از سفرهای غیرضروری و پذیرش مهمان تا مساعد شدن شرایط خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه