English

مدیر اداره ارزشیابی تحصیلی جامعه‌الزهرا(س) اعلام کرد:

دفاع از ۵۲ پایان نامه سطح سه و چهار جامعه‌الزهرا(س) در پاییز ۹۹

حجت‌الاسلام والمسلمین رسولی نیا با بیان اینکه 52 پایان نامه سطح سه و چهار جامعه‌الزهرا(س) در پاییز 99 دفاع شدند، گفت: بیش از هزار و ۱۰۰ طلبه سطح سه و چهار جامعه الزهرا علیهاالسلام در ۲۳ رشته تحصیلی در حال تدوین پایان نامه و رساله علمی هستند.

دفاع از 52 پایان نامه سطح سه و چهار جامعه‌الزهرا(س) در پاییز 99

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی رسولی نیا با اشاره به تدوین و دفاع از پایان نامه توسط طلاب سطح سه و چهار جامعه الزهرا علیهاالسلام، اظهار داشت: در پاییز سال جاری، 52 پایان نامه طلاب سطح سه و چهار در 9 رشته تحصیلی دفاع شده است که بیشترین آمار جلسات دفاعیه پایان‌نامه‌ها در این سالها، مربوط به رشته «تفسیر و علوم قرآن» است.

مدیر اداره ارزشیابی تحصیلی جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: در سه ماه سوم سال جاری به تفکیک دو پایان نامه تاریخ اسلام، دو پایان نامه تبلیغ با گرایش حج، سه پایان نامه تعلیم و تربیت اسلامی، 29 پایان نامه تفسیر و علوم قرآن، هشت پایان نامه فقه و اصول، سه پایان نامه فلسفه اسلامی، دو پایان نامه کلام اسلامی، دو پایان نامه مدرسی ادبیات عرب و یک پایان نامه مطالعات اسلامی زنان دفاع شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رسولی نیا یادآور شد: برخی از پایان‌نامه‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا، عدم حضور طلاب در قم و محدودیت‌هایی که وجود داشت، به صورت آنلاین و مجازی برگزار شدند و تعدادی نیز به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.  

وی با بیان اینکه بیش از هزار و ۱۰۰ طلبه سطح سه و چهار جامعه الزهرا علیهاالسلام در ۲۳ رشته تحصیلی در حال تدوین پایان نامه و رساله علمی هستند، گفت: تا کنون بیش از هزار و ۷۰۰ پایان نامه در جامعه الزهرا علیهاالسلام دفاع شده است.

مدیر اداره ارزشیابی تحصیلی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: یک نسخه از هر پایان‌نامه دفاع شده جهت استفاده طلاب و پژوهشگران در کتابخانه جامعه الزهرا علیهاالسلام نگهداری می‌شود، برخی از پایان نامه‌ها و رساله‌های علمی هم می‌توانند به عنوان کتاب منتشر شوند که پس از تأیید شورای نشر معاونت پژوهش در نوبت چاپ قرار می‌گیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه