English

فرماندار یزد تاکید کرد؛

اقدام دستگاه های دولتی در تجمیع کمک خیرین زکات عامل توانمندی نیازمندان خواهد بود

فرماندار یزد در شورای زکات شهرستان یزد طی سخنانی فعالیت دستگاههای دولتی را در تجمیع کمکهای خیرین زکات واجب و مستحب و حمایت از مستمندان عامل توانمند شدن نیازمندان دانست.

اقدام دستگاه های دولتی در تجمیع کمک خیرین زکات عامل توانمندی نیازمندان خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، جلسه شورای زکات شهرستان یزد با حضور امام جمعه بخش مرکزی، فرماندار یزد و سایر اعضای شورا در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شد.

جلسه شورای زکات شهرستان یزدسه‌شنبه 23 دی ماه با میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی برگزارشد.

در ابتدای این جلسه حجت السلام سیدمحمدکاظم مدرسی رئیس شورای زکات شهرستان یزدضمن تشکر از زحمات دست اندرکاران وادارات مرتبط، برسی مسیر صحیح بهره برداری از نعمات الهی در راستای پرداخت زکات واجب و مستحب در مزارع و افراد خیر را لازم دانست وکسب رتبه برتر یزد در مورد فعالیت خیرین را از تدین و نیات خوب مردم یزد دانست.

سیدمحمدرستگاری فرماندار یزد هم طی سخنانی فعالیت دستگاههای دولتی رادر تجمیع کمکهای خیرین زکات واجب و مستحب و حمایت از مستمندان را باعث توانمندی ساختن نیازمندان دانست.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد، سپس نمایندگان ادارات حاضر در جلسه  پیشنهادات خود را در خصوص موضوع زکات مطرح  نمودند.

گفتنی است: ارائه گزارش 9 ماهه، بررسی نحوه همکاری دستگاه های عضو، راه کارهای بهره برداری بهینه از طرح شجره طیبه، نحوه استقاده از ظرفیت شورای زکات روستاها در جهت پیشگیری از مهاجرت و آبادانی روستاها با هدف کمک به فقرا و نیازمندان واقعی ازموارد و دستور کار جلسه شورای زکات شهرستان یزدبود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه