English

فرماندار یزد؛

پاکسازی اشتغال اتباع غیرمجاز را با جدیت دنبال می کنیم

فرماندار یزد گفت: باتوجه به سوابق سال گذشته امسال فرمانداری یزد محوریت را در دست گرفته و به طور جدی تری در ساماندهی اتباع ورودکرده است و در حال اجرا شدن دستورالعمل هایی همچون پاکسازی اشتغال اتباع غیرمجاز هستیم.

پاکسازی اشتغال اتباع غیرمجاز را با جدیت دنبال می کنیم

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سیدمحمدرستگاری فرماندار یزد در بازدید از سازمان نظاممهندسی کشاورزی یزد ضمن تبریک روز آزادی ایثارگران و آزادگان از فعالیت های صورت گرفته از ریاست وکارکنان سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد تقدیر وتشکرکرد.

وی خود را از مجموعه منابع طبیعی و کشاورزی دانست و افزود: از زمان شکل گیری این سازمان تاکنون فعالیت های موثری در مجموعه صورت گرفته و با توجه به نوپا بودن، ارتباط های خوبی با دستگاههای دولتی داشته است.

وی به موضوع ساماندهی گلخانه ها که پیش از این در جلسات شورای کشاورزی به آن پرداخته شده بود اشاره کرد و افزود: دغدغه فعلی مسئولین شهرستان و بخش مرکزی و حتی مردم از وضعیت فعلی گلخانه ها است از طرفی با توجه به مزایایی که کشت گلخانه ای دارد از روند توسعه و رشد آن خرسندیم اما از طرفی ساماندهی گلخانه ها مهمتر از شکل گیری آن است.

رستگاری با بیان این مطلب که حضور اتباع در گلخانه فراتر از آن در بخش های دیگر اعم از اشتغال، سکونت باعث شده دچار مشکل شویم؛ اظهار داشت: باتوجه به سوابق سال گذشته امسال فرمانداری محوریت را در دست گرفته و به طور جدی تری در ساماندهی اتباع ورودکرده است و در حال اجرا شدن دستورالعمل هایی همچون پاکسازی اشتغال اتباع غیرمجاز هستیم.

وی افزود: اتباع مجاز را باید به رسمیت شناخت و به آنها در زمینه های مختلف شغلی شان آموزش داد.

در ادامه مدیرجهادشهرستان،بخشدار و معاون برنامه ریزی فرماندار به ایراد سخن پرداختند و نکته نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه های مختلف اعم از ساماندهی اتباع در گلخانه ها و همچنین گلخانه های بدون پروانه ساخت ارایه نمودند.

در پایان به مناسبت روز آزادی آزادگان از سیدعلی حسینی منش معاون برنامه ریزی فرماندار تقدیر به عمل آمد. همچنین از طرف فرماندار با اهدای تابلویی از زحمات محمدرضاخلف باغی رییس سازمان نظام مهندسی قدردانی گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه