English

برای هجدهمین روز متوالی؛

هوای اصفهان برای همه در شرایط ناسالم است

کیفیت هوای کلانشهر اصفهان امروز با میانگین ۱۶۴ برای هجدهمین روز متوالی برای عموم مردم در شرایط ناسالم ثبت شده است.

هوای اصفهان برای همه در شرایط ناسالم است

به گزارش خبر گزاری موج اصفهان، وضعیت کیفی هوای اصفهان امروز  ۲۵ دی ماه با شاخص  کیفی۱۶۴ همچنان برای همه مردم در وضعیت ناسالم گزارش شده است.

وضعیت کیفی هوا صبح امروز در ایستگاه‌های پایش دائم میدان احمدآباد با شاخص ۱۷۷، خیابان استانداری با شاخص ۱۷۸، خیابان پروین با شاخص ۱۷۹، رهنان با شاخص ۱۵۴، خیابان فرشادی با شاخص ۱۶۲، میدان فیض با شاخص ۱۶۵، خیابان کاوه با شاخص ۱۷۷ و خیابان میرزا طاهر با شاخص ۱۶۱ " قرمز" و برای عموم مردم ناسالم است.

شاخص‌های کیفی هوا در سه ایستگاه بزرگراه خرازی، خیابان رودکی و ورزشگاه میثاق به ترتیب با میانگین ساعتی ۱۴۲، ۱۴۴ و ۱۴۱ وضعیت  نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد. شاخص هوا در ایستگاه سنجش منطقه کردآباد هم اکنون با میانگین ۲۰۸ بنفش و بسیار ناسالم گزارش می‌شود.

همچنین کیفیت هوا در شهرهای مجاور کلان‌شهر اصفهان از جمله شاهین شهر با میانگین ۱۱۲ ناسالم برای گروه‌های حساس و در سجزی و مبارکه به ترتیب با میانگین ۹۹ و ۵۸ قابل قبول "سالم" است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

گفتنی است؛ بنا بر تاکید دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با توجه به تشدید آلودگی هوا عموم شهروندان و به ویژه گروه‌های حساس از جمله سالمندان، کودکان کمتر از ۱۴ سال، زنان باردار و بیماران تنفسی و قلبی باید از تردد غیر ضروری و فعالیت در فضای باز پرهیز کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه