English

رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس آذربایجان شرقی:

فعالیت ۸۵ باشگاه مجوز دار بیلیارد در آذربایجان شرقی

رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس آذربایجان شرقی از فعالیت 85 باشگاه بیلیارد در این استان خبر داد.

فعالیت 85 باشگاه مجوز دار بیلیارد در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سید جلال میرمحمدی با اشاره به برگزاری مسابقه بولینگ خانوادگی اظهار داشت: این مسابقه برای اولین بار در تبریز به مناسبت ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت بولینگ و قرار گرفتن آن در فهرست ورزش‌های المپیکی گفت: رشته ورزشی بولینگ در المپیک آتی ۲۰۲۲ توکیو در بین رشته‌های ورزشی خواهد بود.

رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس آذربایجان شرقی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های انجام شده درصدد فرهنگ سازی ماهیت رشته بولینگ به صورت ورزشی خانوادگی در سطح جامعه هستیم، اظهار کرد: قصد داریم شرایطی فراهم نمائیم تا خانواده‌ها در کمال آرامش و در محیطی سالم بتوانند به بازی و تفریح بپردازند.

وی ادامه داد: درصدد ایجاد زمینه و بستر مناسب برای این موضوع هستیم و ان‌شاءالله به مناسبت دهه فجر، سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امسال در نظر داریم برای اولین بار در سطح کشور مسابقات رنکینگ خانوادگی را در رشته بولینگ در یک مجموعه فرهنگی ورزشی در تبریز برگزار کنیم.

میرمحمدی که از تیرماه سال جاری ریاست هیأت بولینگ، بیلیارد و بولس استان را بر عهده گرفته، خاطرنشان کرد: در حوزه بیلیارد در چند ماه اخیر سه بار رنکینگ استان را برگزار کرده‌ایم که این موضوع در ۱۸ سال گذشته اتفاق نیافتاده بود؛ در مسابقه اول که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، تعداد ۱۲۶ نفر شرکت کننده داشتیم و این در حالی است که در مسابقات کشوری ۹۳ نفر شرکت کننده حضور داشتند.

وی بیلیارد را ورزشی عنوان کرد که در آن پروتکل‌های بهداشتی به صورت خودکار به دلیل استفاده بازیکنان از وسایل شخصی و داشتن فاصله اجتماعی، رعایت می‌شود و گفت: در آخرین مسابقه استان که سه روز پیش به صورت اسنوکر برگزار گردید، تعداد ۸۰ نفر شرکت کننده حضور یافتند؛ البته به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زمان بر بودن بازی اسنوکر، مجبور به فیلتر کردن داوطلبین که تعدادشان به ۱۵۰ نفر می‌رسید، شدیم.

رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان با خاطرنشان کردن محدودیت‌های موجود در ورزش بیلیارد در کشور اضافه کرد: خوشبختانه دارای جایگاه مناسبی در سطح جهانی هستیم، حدود ۱۸ سال است که فدراسیون بیلیارد در کشور تشکیل یافته و هم اکنون کشورمان در دنیا جایگاه پنجم را در اختیار دارد؛ بیلیارد در دنیای ورزش حرفه‌ای است به شرطی آنکه درگیر حاشیه‌ها نشود.

وی تعداد باشگاه‌های مجوز دار موجود در استان را نزدیک ۸۵ عدد اعلام کرد و افزود: دوربین‌های موجود در باشگاه‌ها توسط هیئت کنترل می‌شود و مدیران باشگاه‌ها را در جلسات توجیه می‌نمائیم؛ باشگاه‌های خاطی در صورت تخلف و گزارش شرط بندی، با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره اماکن به صورت کامل جمع آوری می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه