English

مردمی بودن یک هیات مولفه مهمی است

دولت ترس از عملکرد هیئت منتظران المهدی داشت...

مسؤول هیات منتظران المهدی در خصوص نحوه شناسایی و توزیع12 هزاربسته به نیازمندان بیان کرد:ما یازده شهر داریم که مجموعه ما در هر شهری پیرغلامانی دارد که مورد اطمینان مردم هستند و نمایندگان ما هستند در آن شهر و هر مسجد خانواده های حوزه خودش بررسی و نام نویسی خواهد کرد.

دولت ترس از عملکرد هیئت منتظران المهدی داشت...

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مهدی محمدی در جمع اصحاب رسانه با اشاره به توزیع 12 هزار بسته معیشتی  به نیازمندان بیان کرد:ما یازده شهر داریم که مجموعه ما در هر شهری پیرغلامانی دارد که مورد اطمینان مردم هستند و نمایندگان ما هستند در آن شهر و هر مسجد خانواده های حوزه خودش بررسی و نام نویسی خواهد کرد. این کار تقریبا سه ماه طول کشید و ما به هر مجموعه بسته فرهنگی ، معیشتی و بهداشتی خواهیم داد که بیش از دوازده هزار بسته خواهد بود.

وی در خصوص برنامه های بعدی این هئیت اظهار کرد: عملکرد بعدی هیئت منتظران المهدی در کشور عراق ، لبنان خواهد بود. ما بیش از چهار ماه است که با دفتر سیدحسن نصرالله در ارتباط هستیم قرار بر این است که ارتباط داشته باشیم با حزب الله لبنان مبنی بر اجرا برنامه های فرهنگی و مذهبی. ارتباط خیلی خوبی داشتیم با حرم حضرت زینب و برنامه های در دست اقدام جهت کشور سوریه داریم . با دوستانمان در بسیج فاطمیون افغانستان جلسات بسیار مفصلی داشتیم.

این مقام مسئول ادامه داد: اولین جلسه ما همان کنگره بزرگ مقاومت بود که در سال ۹۶ برگزار شد در کنار تمامی ۱۱۷ مدعوان خارجی خود میهمان ویژه ای داشت و آن شخص کسی نبود جز شهید ابو مهدی المهندس. و ارتباط ما با این کشورها در حال انجام است و ما سفرهایی به آن کشور ها داشتیم و خواهیم داشت. ما در صدد هستیم در آینده ساخت زائرسرا و حسینیه  بزرگ هیئت منتظران در شهر کربلا آغاز کنیم که کارهای اولیه آن انجام شده است.

مهدی محمدی در خصوص ارزش ریالی بسته های حمایتی افزود:اگر بخواهیم در بازار آزاد حساب کنیم هر خانواده چهارصد و هشتاد هزار تومان بسته از ما می گیرد اما به صورت دولتی برنامه ریزی شده هر خانواده دویست و هشتاد هزار تومان این بسته را تحویل می گیرد.

مسؤول هیات منتظران المهدی در خصوص بودجه و منابع تامین مالی این هیئت با بیان اینکه جذب تامین مالی از خیرین و مردم است ، بیان داشت:این هئیت توانسته بیشترین قومیت ها را در خود جمع کند. هیچ ارگان دولتی سهیم نبوده و حتی چون دولت عملکردی نداشته ترس از عملکرد این هئیت داشتند ، اجازه رسانه ای شدن برنامه های  آن را هم نمی دادند. مردمی بودن یک هیات مولفه مهمی است که هئیت منتظران لنجان این ویژگی را در خود نهادینه کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه