English

تردد دریایی شناورهای سبک با احتیاط صورت پذیرد

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: طی این مدت دریا در ساعات بعد از ظهر کمی مواج خواهد شد و ضمن تاکید بر رعایت احتیاط برای شناورهای سبک، شرایط جهت تردد سایر شناورها مساعد پیش بینی می شود.

تردد دریایی شناورهای سبک با احتیاط صورت پذیرد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: طی امروز سه شنبه، بیست و سوم دی ماه، جوی آرام و پایدار برروی استان حاکم خواهد بود.

وی افزود: از روز چهارشنبه 24 دی تا اوایل هفته آینده وزش بادهای غربی پدیده غالب مناطق دریایی استان خواهد بود و بیشتر طی ساعات بعد از ظهر پیش بینی می شود.

عارفی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان داشت: طی این مدت دریا در ساعات بعد از ظهر کمی مواج خواهد شد و ضمن تاکید بر رعایت احتیاط برای شناورهای سبک، شرایط جهت تردد دریایی  سایر شناورها مساعد پیش بینی می شود. 

وی خاطرنشان کرد: از نظر دمایی نیز همچنان تحت تاثیر سامانه پرفشار سرد شمالی، ماندگاری هوای سرد با نوسانات دمایی 1 تا 3 درجه سلسیوس تا اوایل هفته آینده در استان پیش بینی می شود و توصیه می شود کماکان تمهیدات لازم در راستای کاهش آسیب سرما به محصولات کشاورزی، در مزارع و باغات به کار گرفته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی