English

حسین شفیعی گفت :

صدور تاییدیه تحصیلی فقط از طریق سامانه تاییدیه تحصیلی

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: صدور تاییدیه تحصیلی و دریافت ریز نمرات فقط از طریق سامانه تاییدیه تحصیلی به نشانی اینترنتی https://emt.medu.ir به صورت غیرحضوری امکان پذیر است.

صدور تاییدیه تحصیلی فقط از طریق سامانه تاییدیه تحصیلی

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، حسین شفیعی رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان با اعلام این خبر افزود: متقاضیان از طریق سامانه تاییدیه تحصیلیhttps://emt.medu.irمی‌توانند صدور تایید مدارک تحصیلی اخذ شده پیش‌دانشگاهی، دیپلم، راهنمایی، متوسطه اول، ابتدایی (دوره های شش ساله) و ابتدایی (دوره های پنج ساله) کلیه سنوات را تقاضا کنند.

وی با بیان روش های اخذ تاییدیه تحصیلی اظهار داشت : متقاضی می تواند از طریق تلفن همراه هوشمند یا رایانه متصل به اینترنت به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی به نشانیhttps://emt.medu.irمراجعه و فرم‌های تقاضا که شامل اطلاعات هویتی، تحصیلی و استعلام‌ گیرندگان تکمیل  کرده و  در مرحله نهایی با  پرداخت ۲۳۰۰ تومان، رسید هزینه و کد پیگیری را  دریافت کند.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: متقاضیانی که تقاضا را برای استعلام گیرندگان بخش‌های خصوصی تکمیل می‌کنند، دقت  کنند که حتما باید عنوان و شناسه ملی ثبت شده را از بخش خصوصی دریافت کنند تا در فرم تقاضا بخش مشخصات استعلام گیرنده، اطلاعات درست را وارد کنند. برای بخش‌های دولتی نیازی به اطلاعات شناسه ملی نیست.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه