English

رئیس شورای اطلاع‌رسانی کرمانشاه:

مشارکت حداکثری در انتخابات ساختنی است نه یافتنی

حسین خوش‌اقبال در نشست اعضای شورای اطلاع‌رسانی کرمانشاه با تأکید بر امیدوار سازی و نشاط‌بخشی به جامعه بابیان خدمات نظام اسلامی گفت: کوتاهی مدیران در بیان اقدامات و خدمات نظام اسلامی و دولت موجب دلسردی مردم می‌شود.

مشارکت حداکثری در انتخابات ساختنی است نه یافتنی

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس شورای اطلاع‌رسانی کرمانشاه با تأکید بر شناسنامه‌دار شدن تمام رسانه‌های استان کرمانشاه افزود: از دستگاه‌های نظارتی توقع می‌رود که در تعاملات بین رسانه‌های شناسنامه‌دار و بی شناسنامه تفاوت قائل شوند.

وی در ادامه گزارش بند "چ" ماده 37 صداوسیما تصریح کرد: مردم باید خدمات نظام و اقدامات انجام‌شده در استان را از زبان مدیران بشنوند و با گزارش‌های مدیران است که جامعه امیدوار و بانشاط می‌شود.

خوش‌اقبال افزود: در شرایطی که دستگاه تبلیغاتی دشمن دست‌به‌دست هم داده تا نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهد انتظار نمی‌رود که مدیران سکوت کنند.

معاون سیاسی استاندار کرمانشاه گفت: خدمات نظام اسلامی در شرایطی صورت گرفته که تحریم‌های ظالمانه، شیطنت‌های دشمن و محدودیت‌های کرونایی سختی‌های بسیاری را در مسیر کشور قرارداد.

خوش‌اقبال در ادامه با تقدیر از همراهی مردم در برگزاری مراسم فاطمیه و سالگرد شهید سلیمانی باوجود شرایط کرونا تأکید داشت: ما هر چه داریم به برکت امام و شهداست و علیرغم محدودیت‌ها در برپایی آئین‌ها، نباید بگذاریم که ایام سالگرد شهیدان فراموش شود.

معاون استاندار همچنین با تقدیر از زحمات رسانه‌های استان در پوشش اخبار سفر رئیس دستگاه قضا به استان گفت: در این سفر آیت‌الله رئیسی به نیکی از اقدامات و زحمات انجام‌شده در استان یادکرد و این نشان از درستی و تائید مسیر در پیش‌گرفته شده دارد.

وی خاطرنشان کرد: سفرهای مسئولان کلان کشور به استان‌ها فرصت طلایی برای حل موانعی است که قدرتی فرا استانی را می‌طلبد.

حسین خوش‌اقبال در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات 1400 تأکید کرد: رفته‌رفته با نزدیک شدن به انتخابات نیاز به برنامه‌ریزی برای نشاط‌بخشی به سطوح جامعه هستیم. یقیناً حضور باطراوات مردم در انتخابات یافتنی نیست بلکه ساختنی است و باید جامعه را امیدوار و توطئه دشمن را در تضعیف نقش مردم را خنثی کرد.

وی افزود: این توقع از رسانه‌ها و تریبون داران وجود دارد که بابیان اخبار مثبت و گزارش خدمات صورت گرفته در امیدواری مردم و تحرک بخشی به جریان‌های سیاسی تلاش کنند.

معاون استاندار کرمانشاه تصریح کرد: عبور از تحریم‌ها و فشار حداکثری بدون هدایت‌های رهبری و تدبیر دولت شدنی نبود و در این مدت علیرغم همه فشارها کشور هفته نبوده که شاهد افتتاح پروژه بزرگی در کشور نباشیم.

خوش‌اقبال بیان داشت: دشمن در تحریم می‌خواست ما را متوقف کند اما خون پاک شهید سلیمانی دامن‌گیر ترامپ و آمریکایی‌ها شد و در افتضاح و آبروریزی که دنیا نظاره‌گر آن بودند آمریکایی‌ها شرمسار از انتخاب خود شدند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه با تأکید بر پذیرش نقد و انتقاد تصریح کرد: ما نقد و نصیحت منصفانه را باید بشنویم اما نباید ناجوانمردانه تمام عملکرد نظام و دولت را زیر سؤال برد. در این ۳۲ ماهی که آمریکا از برجام خارج شود کشور بدون تدبیر نبوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه