English

رئیس جمعیت هلال احمر چالوس خبر داد:

توزیع ۹۷ بسته کمک معیشتی به ارزش ۴۸۵ میلیون ریال بین نیازمندان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چالوس از توزیع 97 بسته کمک معیشتی به ارزش 485 میلیون ریال بین نیازمندان آسیب دیده از ویروس کرونا خبر داد.

توزیع 97 بسته کمک معیشتی به ارزش 485 میلیون ریال بین نیازمندان

امیرحسین عسگرزاده در حاشیه مراسم آماده سازی و بسته بندی بسته های کمک معیشتی در گفت وگو با خبرنگار موج اظهار داشت: پیرو فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب درباره کمک فوری و بلادرنگ به افراد و خانواده‌های متأثر از ویروس کرونا که در زمینه معیشتی آسیب دیده هستند جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از محل کمک‌های خیرین، مردم و داوطلبان هلال احمر و نیز اعتبارات ملی جمعیت هلال احمر اقدام به تهیه بسته‌های کمک معیشتی جهت توزیع بین خانواده‌های نیازمند آسیب‌دیده کرده است.

کمک معیشتی هلال احمر چالوس

کمک معیشتی هلال احمر چالوس

وی ادامه داد: در همین راستا جمعیت هلال احمر شهرستان چالوس نیز تعداد ۹۷ بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۵ میلیون ریال و در مجموع ۴۸۵ میلیون ریال تهیه و با کمک داوطلبان این جمعیت بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چالوس همچنین درباره اجرای طرح ناظران سلامت نیز تصریح کرد: این طرح توسط جمعیت هلال احمر چالوس به اجرا درآمد و بر اساس آن داوطلبان جمعیت هلال احمر چالوس اقدام به بازدید از اماکن خدمات‌رسان، اصناف و مراکز ارائه دهنده خدمات عمومی کرده و با توجه به چک لیست هایی که در اختیار داوطلبان قرار دارد میزان رعایت پروتکل های بهداشتی توسط این اماکن و مراکز خدمات رسان کنترل می‌شود.

کمک معیشتی هلال احمر چالوس

کمک معیشتی هلال احمر چالوس

وی افزود: این طرح که در راستای همان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی است، با کمک شبکه بهداشت و سپاه شهرستان صورت می‌گیرد و شامل بخش های حمایتی، درمانی و نظارتی است که بخش نظارتی آن توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر چالوس صورت می‌گیرد.

کمک معیشتی هلال احمر چالوس

کمک معیشتی هلال احمر چالوس

عسگرزاده گفت: اماکنی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند با استفاده از چک لیست هایی که در اختیار داوطلبان جمعیت هلال احمر چالوس قرار دارد به شبکه بهداشت شهرستان چالوس ارجاع داده می‌شوند و این شبکه نیز اقدامات قانونی لازم در این زمینه را انجام می‌دهد و سپس توسط اداره صمت چالوس درباره کنترل بیشتر و نیز اعمال موارد تشویقی و تنبیهی تصمیم گرفته می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه