English

از بین ۲۴ فرمانده انتظامی استان اصفهان؛

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خمینی شهر برترین فرمانده جهادی استان اصفهان شد

سرهنگ غلامرضا براتی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خمینی شهر برترین فرمانده جهادی استان معرفی شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خمینی شهر برترین فرمانده جهادی استان اصفهان شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان ، سرهنگ براتی از بین ۲۴ فرمانده انتظامی استان اصفهان توانست با تلاش شبانه‌روزی، عنوان فرمانده جهادی را از آن خمینی‌شهر کند.

فرماندار و نماینده  مردم شهرستان خمینی‌شهر به همراه فرمانده انتظامی استان اصفهان، با حضور در منزل سرهنگ غلامرضا براتی(فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر)، انتخاب وی را به عنوان برترین فرمانده جهادی استان در شش ماه نخست سال ۹۹ تبریک گفتند.

فرماندار خمینی‌شهر در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی و شهدای سانحه هواپیمایی اوکراین، انتخاب فرمانده انتظامی شهرستان به عنوان فرمانده برتر جهادی در سال ۹۹ را به خانواده و همکاران ایشان تبریک گفت.

علیرضا بصیری به تاثیر نقش خانواده‌ها در موفقیت افراد هم اشاره کرد و افزود: اگر صبوری خانواده این عزیزان نباشد، نمی‌توانند با خاطر آسوده به انجام خدمت مشغول شوند. بنده ضمن تشکر از خانواده سرهنگ براتی، برای همسر و فرزندان این افسر ظیفه‌شناس آرزوی موفقیت دارم.

رییس شورای تامین شهرستان با تاکید بر اهمیت وجود امنیت در جامعه تصریح کرد: داشتن احساس امنیت برای مردم، از خود امنیت مهم‌تر است و تلاش‌های شما باعث امیدواری مردم به نظام می‌شود، زیرا مردم از نظام توقع استقرار نظم و امنیت دارند.

وی اظهار امیدواری کرد: با اقتدار و هماهنگی بیش از پیش بین نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی هر روز شاهد ارتقا سطح امنیت در جامعه باشیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان نیزگفت: سرهنگ براتی از بین ۲۴فرمانده انتظامی استان توانست با تلاش شبانه‌روزی، عنوان فرمانده جهادی را از آن خمینی‌شهر کند.

سرتیپ دوم پاسدار میرحیدری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال ۹۶ با فرماندهان ناجا، راه برون‌رفت از مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه دشمنان را حرکت جهادی و انقلابی مسئولان دانست و عنوان کرد: اگر نیروی انتظامی با توجه به مسئولیت‌های خود غیر از این عمل کند، حق مردم و انقلاب تضییع می‌شود؛ لذا می‌طلبد با همین رویکرد با دلسوزی و وقت‌گذاری و امکانات موجود،‌ این مسئولیت خطیر را به انجام برساند.

وی افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، نیروهای انقلابی، ولایی و جهادی در نیروی انتظامی به وفور یافت می‌شود به همین دلیل توانستیم با تعریف چرخه مناسبی قادر به انتخاب فرماندهان فعالتر در حوزه اقدامات جهادی‌ باشیم.

سردار میرحیدری اظهار داشت: ابعاد عملکرد عملیاتی، معنوی و امنیتی از مهم‌ترین ملاک‌های انتخاب فرمانده جهادی است که با همکاری بازرسی، عقیدتی سیاسی و حفاظت‌اطلاعات و با دقت خاصی عملکرد فرماندهان بررسی می‌شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: خمینی‌شهر به لحاظ داشتن مردم ولایی و مذهبی، یکی از شهرستان‌های خاص استان است و دشمنان این نظام در تلاشند با باورهای مذهبی مردم این شهرستان را تحت‌الشعاع قرار دهند تا بتوانند بین مردم تفرقه بیاندازند؛ اما با لطف خدا و درایت مردم تاکنون نقشه‌هایشان نقش بر آب شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:با تلاش همکاران بنده در شهرستان خمینی‌شهر، آمار وقوع جرم در سال ۹۹ کاهش یافته که جا دارد از فرماندار محترم به عنوان رییس شورای تامین و سایر اعضای این شورا در شهرستان بخاطر این همکاری تنگاتنگ با نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه