English

غلامعلی دهشیری؛

ادارات با التزام به قوانین موظفند گره گشای مشکلات سرداران جنگ اقتصادی باشند

رییس دادگستری یزد بر ضرورت حمایت از تولید و اشتغال تأکید کرد و بیان داشت: قوانین در زمینه کارآفرینی و تولید روشن است و مجموعه اداری باید با التزام به قوانین موضوعه، در این مسیر راهگشا و گره گشای مشکلات سرداران جبهه جنگ اقتصادی باشد.

ادارات با التزام به قوانین موظفند گره گشای مشکلات سرداران جنگ اقتصادی باشند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: باید شرایط را به گونه ای پیشبرد تا صنعتگر و تولید کننده تنها دغدغه اش تولید و اشتغال باشد و هیچ مسئله حاشیه ای فکر و اندیشه فعالان عرصه اقتصادی را به خود مشغول نگرداند.

وی در حاشیه بازدید اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد از گروه کارخانجات شیشه اردکان، اظهار داشت: فکر و انرژی ای که بتواند یک مجموعه تولیدی بزرگ را مدیریت و علاوه بر اشتغال زایی برای قشر قابل توجهی از جوانان، با صادرات محصول خود به بیش از ۵۰ کشور دنیا برای کشور نیز ارز آوری داشته باشد، نباید مصروف بروکراسی اداری و برخی از سستی ها و کاهلی های برخی از مدیران اداری گردد.

وی تصریح کرد: ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی با دقت کامل تمام ابعاد مشکلات کارخانه ها و شرکت های تولیدی را بررسی می کند و حضور مسئولان مرتبط قضایی و نظارتی اجازه هیچگونه تخلف و یا سوء استفاده را نمی دهد.

این مقام قضایی بر ضرورت حمایت از تولید و اشتغال تأکید کرد و بیان داشت: قوانین در زمینه کارآفرینی و تولید روشن است و مجموعه اداری باید با التزام به قوانین موضوعه، در این مسیر راهگشا و گره گشای مشکلات سرداران جبهه جنگ اقتصادی باشد.

وی اظهار داشت: دستگاه قضایی اگر در جایی با سستی و کاهلی مسئولی در زمینه وظایف محوله مواجه شود، بدون تردید در موضوع دستورالعمل ترک فعل مدیران وارد شده و با هیچ کس در این زمینه مماشات نخواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان یزد، گروه تولیدی شیشه اردکان را تجلی کامل " ما می توانیم " دانست و گفت: کارخانه ای اکنون به 58 کشور صادرات دارد و در تولید برخی از محصولات خود با تکیه بر نیروی داخلی و تکنولوژی بومی، جزء چهار  کشور خاص تولید کننده محسوب می شود، جای افتخار دارد.

شایان ذکر است: در این بازدید که معاون امور اقتصادی استاندار یزد مدیر دیوان محاسبات استان و فرماندار اردکان و اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی هم حضور داشتند، خط جدید تولید سیلیس ریخته گری و نصب و راه اندازی بزرگترین مگنت الکتریکی خاورمیانه در این کاخانه افتتاح شد و باتشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی برای برخی از مشکلات شرکت اتخاذ تصمیم گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی