English

مزاحمت‌های تلفنی وقت و انرژی زیادی از آتش نشانان تلف می‌کند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: مزاحمت‌های تلفنی وقت و انرژی زیادی از آتش نشانان تلف می‌کند.

مزاحمت‌های تلفنی وقت و انرژی زیادی از آتش نشانان تلف می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج قم، عباس جعفری با اشاره ارائه خدمات آتش‌نشانی به بیرون از شهر قم، اظهار داشت: طبق قانون آتش‌نشانی موظف به ارائه خدمات به همان شهر است ولی در مواقع بحران آتش‌نشانی قم اعزام‌هایی به بخش‌های استان نیز دارد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در مورد ایمنی در شهرک‌های صنعتی عنوان کرد: از نظر ما و با بررسی‌های انجام‌شده بسیاری از واحدهای آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی مجهز و برخوردار نیستند، البته اخیراً اقداماتی شده اما به‌طورکلی این شهرک‌ها در حیطه وظایف خدمات شهری نیست و موظف هستند برای خودشان واحدهایی ایجاد کنند.

جعفری ادامه داد: وقتی حادثه‌ای پیش می‌آید با هماهنگی مدیریت استان، اعزام انجام می‌شود و گاهی ۲۰ تا ۳۰ دستگاه و بیش از ۱۰۰ نفر را اعزام می‌کنیم.

وی در مورد تماس‌های غیرضروری با آتش‌نشانی تصریح کرد: درصد بالایی از تماس‌ها، غیرضروری و برای ایجاد مزاحمت بوده که وقت زیادی از پرسنل می‌گیرد و عمدتاً طیف نوجوان هستند که این امر تبعات زیادی دارد و باید خانواده‌ها توجه داشته باشند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به تبعات تماس‌های غیرضروری، خاطرنشان کرد: همکاران جهت رسیدن به محل با سرعت بیشتری تردد می‌کنند و اعزام به حادثه ممکن است منجر به‌تصادف شود و از طرفی ایستگاه آتش‌نشانی تخلیه‌شده و اگر حادثه واقعی اتفاق بیفتد تبعات بدی دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه