English

مانور عملیاتی ترکیبی سازمان آتش نشانی با مشارکت مدیریت بحران شهرداری قم برگزار شد

مانور عملیاتی ترکیبی سازمان آتش نشانی با مشارکت و همکاری مدیریت بحران شهرداری قم همزمان با هفته پدافند غیر عامل برگزار شد.

مانور عملیاتی ترکیبی سازمان آتش نشانی با مشارکت مدیریت بحران شهرداری قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم در حاشیه این مانور  اظهار داشت: مانور ساعت صفر نیروهای امدادی و خدماتی شهرداری قم در منطقه جمکران در ساعت ۲ بامداد روز پنجشنبه برگزار شد.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم افزود: بر اساس سناریو طراحی شده این مانور با همکاری نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم صورت می‌گیرد تا ظرفیت این نیروها سنجیده شود.

رحیمی با اشاره به هدف این مانور در ارتقای سطح توانمندی نیروهای امدادی و خدماتی شهرداری قم، اضافه کرد: کار در این مانور به خوبی پیش رفت اما نقاط ضعفی هم داشتیم که در مانورهای آینده باید پوشش داده شود.

وی با اشاره به برگزاری یک مانور نجات از ارتفاع در هفته پدافند غیر عامل در قم، ادامه داد: این سومین مانور در طول سال جاری هست و سعی می‌کنیم حداقل سه مانور دیگر تا پایان سال داشته باشیم.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم هم در حاشیه این مانور، گفت: در این مانور ۱۲ خودروی عملیاتی سازمان آتش‌نشانی، خودروی برج نور و خودروهای آتش نشان حضور داشتند.

وی با اشاره به شرکت بیش از ۸۰ آتش‌نشان در این مانور، اظهار داشت: ۴۷ نیروی تازه نفش آتش نشان در این شب درگیر شدند تا آمادگی بیشتری برای عملیات‌های واقعی به دست بیاورند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه