English

به گزارش خبرگزاری موج قم؛

بازدید جمعی از مدیران شهرداری کرج از سازمان فناوری اطلاعات و سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم

جمعی از مدیران و کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و معاونت حمل و ترافیک شهرداری کرج از اقدامات شهرداری قم در حوزه پرداخت های الکترونیکی شهروندی بازدید کردند.

بازدید جمعی از مدیران شهرداری کرج از سازمان فناوری اطلاعات و سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، کورش محمدحسینی رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم در حاشیه معرفی اقدامات انجام شده در حوزه پرداخت های الکترونیکی شهروندی و کاربردهای آن در حمل و نقل عمومی شهرداری قم، اظهار داشت: تبادل تجربیات موفق بین شهرداری های کشور می‌تواند در دستیابی سریعتر و بهتر به اهداف مشترک شهرداری ها موثر باشد.

محمدحسینی بیان کرد: امروز در برنامه یک روزه بازدید از سازمان فناوری و سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم، و همچنین بازدید میدانی از پایانه‌های اتوبوس و تاکسی و باجه های فروش و شارژ کارت هوشمند یکپارچه شهروندی (قمکارت)، به معرفی بخشی از اقدامات در  شهرداری قم پرداخته شد.

وی عنوان کرد: پروژه جدید کارت شهروندی (قمکارت) یکی از زیرساخت های مهم در ایجاد تحول در پرداخت های خرد شهری و بویژه موضوعات مرتبط با حمل و نقل عمومی است.

وی افزود : در سال 97 براساس دستور شهردار قم، مطالعات پروژه کارت هوشمند جدید شهروندی قم با نام قمکارت به عنوان یک کارت هوشمند چند منظوره آغاز گردید.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم خاطرنشان کرد: براین اساس از توانایی‌ها و تجربیاتی موفق در کشور کمک گرفته شد و فاز مطالعاتی و چگونگی بومی سازی جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در این حوزه، مطالعه گردید و معماری مناسب شهر قم تدوین و طراحی شد.

و در نهایت با تکیه بردانش و توانمندی شرکت های دانش بنیان کشور این پروژه در اوایل سال ۹۸ آغاز گردید.

کوروش محمدحسینی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه