English

سردار رحیم نوعی‌اقدم :

از مولفه های مکتب حاج قاسم، استکبار ستیزی این شهید بود

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سوریه گفت: وحدت حول محور مقاومت و مبارزه با دشمن باید حتما اتفاق بیفتد؛ چرا که یکی از مولفه های مکتب حاج قاسم، استکبار ستیزی این شهید بود.

از مولفه های مکتب حاج قاسم، استکبار ستیزی این شهید بود
به گزارش خبرگزاری موج کرمان، سردار رحیم نوعی اقدم عصر امروز در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره ۴۵۰ شهید شهرستان جیرفت در حسینیه شهداء این شهر،  با درود به مقام شامخ شهدا و تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا«س»، نخستین مدافع حریم امامت و ولایت اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی معلم اخلاق و قهرمان ایثارگری است که در مکتب حضرت زهرا درس ولایتمداری، استکبارستیزی، حرکت در مسیر ولایت، ایثار و شهادت را آموخت.
فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سوریه گفت:  حاج قاسم سلیمانی فرمانده ای در میدان جنگ بود که در کم‌ترین زمان ممکن رفتار دشمن را شناسایی می‌کرد؛ سردار سلیمانی از تمامی عرصه‌های سخت مقابله با دشمن نیز سربلند و پیروز بیرون آمد و نشان داد سرباز قدرتمند ولایت و پرورش یافته مکتب امام راحل است.
 سردار نوعی اقدم، با اشاره به این که اکنون پس از گذشت یک سال از شهادت حاج قاسم ، وقت آن است که چند کار اساسی انجام دهیم، تصریح کرد: امروز جامعه از دسته بندی های جناحی خسته شده چرا که این جناح ها به اندازه ای که شعار داده اند به مردم خدمت نکرده اند، اقتضای امروز جامعه ما ایجاد وحدت حول محور نوکری ملت تحت امر ولایت است.
وی ابراز کرد: اگر می خواهیم روح مطهر شهید سلیمانی از ما راضی شود اول باید با وحدت حول محور ولایت و رهبری حرکت کنیم، دومین کار اساسی ایجاد وحدت حول محور مقاومت و مبارزه با دشمن است ما نمی توانیم برای شهید سلیمانی مراسم سوگواری برگزار کرده و در این مراسم حضور یابیم اما به دشمن حاج قاسم روی خوش نشان دهیم.
نوعی اقدم تاکید کرد: وحدت حول محور مقاومت و مبارزه با دشمن باید حتما اتفاق بیفتد چرا که یکی از مولفه های مکتب حاج قاسم، استکبار ستیزی این شهید بود.

فرمانده سپاه پاسداران جیرفت، سرهنگ ناصر بهروز نیز در این مراسم، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی و 450 شهید شهرستان افزود : امروز در اولین سالگرد شهادت امیر شهدای مقاومت قرار داریم، سال گذشته در چنین روزهایی با بدرقه بی نظیر مردم ولایتمدار، یکی از بی نظیرترین مراسم تشیع که شاید هرگز در تاریخ تکرار نشود، برگزار شد.

  وی بیان داشت: ان شاءالله آن طور مدنظر مقام معظم رهبری است بتوانیم مکتب حاج قاسم را ترویج داده و فرهنگ این شهید را به نسل های آینده منتقل کنیم.

 فرمانده سپاه شهرستان جیرفت در خاتمه عنوان کرد: این یادواره امروز به برکت خون شهید سلیمانی برگزار شد، حیات این شهید مایه خیر و برکات فراوانی برای نظام بود و پس از شهادت نیز خون این شهید اثرگذاری بسیاری دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه