English

مهندس ساردویی اعلام کرد:

ثبت‌نام مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن از ۱۸ دی ماه در جنوب کرمان

مدیر کل راه و شهر سازی جنوب کرمان از ثبت‌نام مرحله سوم طرح اقدام ملی تامین مسکن از پنجشنبه ۱۸ دی ماه به مدت یک هفته خبر داد.

ثبت‌نام مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن از ۱۸ دی ماه در جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، محمد ساردویی مدیر کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان ، با اعلام شروع مجدد ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن یادآور شد:  کسانی که در مراحل قبلی شهر مورد تقاضا را به اشتباه وارد کرده و از این رو با رد تقاضا مواجه شده بودند، در مرحله جدید می‌توانند شهر مورد تقاضای خود را اصلاح کنند؛ به شرط آنکه در شهر مورد تقاضا، شرایط اقامت حداقل پنج سال را داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: متقاضیان می توانند از تاریخ  پنجشنبه ۱۸ دی ماه تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۵ دی  با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام بر اساس شرایط اعلامی اقدام کنند.
▪️ساردویی  بیان کرد: با توجه به محدودیت تامین اراضی، پس از پالایش و احراز شرایط، متقاضیان نهایی به میزان ظرفیت احصا شده از بین متقاضیان تاییدشده انتخاب خواهند شد.
▪️مدیرکل راه و شهرسازی جنوب تاکید کرد: در این مرحله که از طریق ارسال پیامک زمان آن به متقاضیان مشمول اعلام خواهد شد، متقاضیانی که به دلیل انتخاب شهر محل تقاضا، انصراف داده یا رد درخواست شده‌اند، می‌توانند در زمان اعلام پیامک  به آنها  با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن  نسبت به تغییر شهر محل تقاضای خود بر اساس شرایط اعلامی از سوی وزارت راه و شهر سازی در اطلاعیه‌های بعدی اقدام کنند.
آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی