English

محمدحسین خلیلی اردکانی:

حمایت شورای شهر کرج از اتمام ۲۸ پروژه الویت دار فضای سبز

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه توسعه فضای سبز اولویت شورای دوره پنجم است، گفت: در سال جدید یکی از اولویت های شورای شهر توسعه فضای سبز این کلانشهر بوده و بودجه قابل توجهی برای این موضوع از سوی شورای اسلامی تصویب شده است.

حمایت شورای شهر کرج از اتمام 28 پروژه الویت دار فضای سبز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، محمد حسین خلیلی اردکانی به پروژه های عمرانی سازمان پارک  ها در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: در طول دو سال گذشته اقدامات خوبی برای توسعه فضای سبز انجام شد و هر ماه پارک محله‌ای افتتاح و برای بهره‌برداری به شهروندان تقدیم شد.

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج افزود: پارک ملی ایران کوچک با 90 درصد پیشرفت ،پارک محیط بان با 95 درصد ،پروژه 72 هکتاری تپه مرادآب با 60 درصد پیشرفت فیزیکی، بهسازی حاشیه اتوبان  با 100 درصد پیشرفت فیزیکی ، پروژه جنگلکاری با 30 درصد پیشرفت فیزیکی، پارک بین فازی با 25 درصد پیشرفت فیزیکی و پارک شهید ایرانی از پروژه های سازمان سیما و منظر  در راستای توسعه فضای سبز است.

خلیلی اردکانی به رینگ 30 متری اسلام آباد اشاره و تصریح کرد: رینگ 30 متری از لحاظ هزینه سنگین است و به دلیل سردی هوا زیر ساز و آسفالت مقرر  شده با مساعد شدن هوا انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: پروژه تپه مراد آب دو قسمت دارد یک قسمت پارک دانایی که فقط مبلمانش مانده و همه آن کامل شده دومی تپه بی نهایت است که یک کیلومتر معابر سازی شده و آماده کفپوش و فضای سبز است و تعهد به شورا شده است که تا آخر سال کفپوش و درختکاری و نورپردازی شود.

خلیلی اردکانی پارک محیط بان را از پارک های مهم کرج عنوان کرد و گفت: بخشی از عملیات زیرسازی در پارک محیط‌بان انجام شده و اکنون ادامه آن در حال انجام است، آسفالت مورد نیاز برای جاده‌های عبوری خودروها در این پارک نیز تهیه شده و از چند روز دیگر عملیات آسفالت آنجا اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:  در حاشیه پارک محیط‌بان می‌توانیم عرصه ۷.۵ هکتاری را برای ایجاد برخی کمپ‌ها و همچنین تعیین مکان نگهداری حیوانات وحشی اختصاص دهیم، تحقق این مهم منوط به تخصیص اعتبار است، اگر این فضا آماده شود سطح عرصه پارک محیط‌بان به حدود ۲۵ هکتار می‌رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه