English

تفاهم نامه بین مجموعه قضایی شهرستان مهریز با سپاه پاسداران

رئیس دادگستری شهرستان مهریز در خصوص تفاهم نامه بین مجموعه قضایی شهرستان مهریز با سپاه پاسداران این شهر اظهار داشت: در راستای تفاهم نامه مذکور این مجموعه قضایی آمادگی و همکاری لازم را جهت معرفی قضات، وکلاء و کارشناسان به منظور دادن آگاهی های حقوقی و قضایی اعلام می نماید.

تفاهم نامه بین مجموعه قضایی شهرستان مهریز با سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مرتضی حدادزاده رئیس دادگستری شهرستان مهریز گفت: تعامل و همکاری دستگاه قضا و سپاه پاسداران به عنوان استوانه های امنیت کشور، حفاظت از امنیت مردم و کیان نظام مقدس اسلامی را در بردارد.

وی در دیدار با مجموعه سپاه پاسدران مهریز بیان داشت: با حمایت، تعامل و هماهنگی بین نهادهای انقلابی در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و خدمت به مردم، نور امید و آرامش را در دل مردم می تابد.

این مقام قضایی در خصوص تفاهم نامه بین مجموعه قضایی شهرستان مهریز با سپاه پاسداران این شهر اظهار داشت: در راستای تفاهم نامه مذکور این مجموعه قضایی آمادگی و همکاری لازم را جهت معرفی قضات، وکلاء و کارشناسان به منظور دادن آگاهی های حقوقی و قضایی اعلام می نماید.

وی افزود: با همکاری های لازم این دو مجموعه و اقدامات اساسی در زمینه فرهنگی، اجتماعی و امنیتی، باید امنیت پایدار را در شهرستان رقم زد.

حدادزاده تصریح کرد: ویژگی مهم بسیج مردمی بودن آن است که با استفاده از ظرفیت و همکاری این مجموعه با برگزاری کارگاه های آموزشی می توان اقدامات جهادی بسیار موثری در راستای افزایش آگاهی های حقوقی، عمومی، دانش و ترویج زندگی اسلامی انجام داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه