English

آموزش‌های ترافیکی می‌تواند در شبکه شاد ارائه شود

سرپرست سازمان ترافیک و حمل و نقل شهرداری قم گفت: آموزش‌های ترافیکی می‌تواند در شبکه شاد ارائه شود.

آموزش‌های ترافیکی می‌تواند در شبکه شاد ارائه شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، قاسم طالبی با تأکید بر اهمیت آموزش در ارتقاء فرهنگ شهروندی در حوزه ترافیک اظهار داشت: برای ساماندهی ترافیک و داشتن شهری پاک علاوه بر توسعه محورهای ترافیکی باید به ارتقاء فرهنگ ترافیک نیز اهمیت دهیم.

سرپرست سازمان ترافیک و حمل‌ونقل شهرداری قم فعالیت‌های کمیته آموزش سازمان ترافیک را تشریح کرد و افزود: کمیته آموزش ترافیک سازمان از یک سال گذشته آغاز به کار کرده و توانسته پویش‌های مختلفی را برنامه‌ریزی و اجرا کند.

طالبی شیوه ویروس کرونا را در ارائه برنامه‌های آموزشی مؤثر دانست و تصریح کرد: بازخوردهای خوبی از عملکرد اتوبوس آموزشی در سطح شهر داشتیم اما به علت رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعلاً فعالیت ندارد.

وی از چاپ کتابچه‌های آموزشی برای مدارس خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های سازمان اجرای تئاترهای خیابانی و تذکر نکات مهم ترافیکی به رانندگان و عابران پیاده بوده است.

وی همکاری سازمان ترافیک و سازمان فرهنگی و ورزشی را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم نیز کمیته‌ای باهدف ارتقاء فرهنگ ترافیک تشکیل‌شده و اجرای پویش احترام به خط سفید نتیجه فعالیت این کمیته است.

سرپرست سازمان ترافیک و حمل‌ونقل شهرداری قم با یادآوری دوباره محدودیت‌های فعالیت‌های آموزشی به علت شیوع ویروس کرونا تأکید کرد: با بازگشایی مدارس و امکان فعالیت اتوبوس آموزشی برنامه‌های فرهنگی با جدیت دنبال می‌شود.

نیک همچنین از ارائه آموزش‌های ترافیکی در شبکه شاد نیز خبر داد و بیان کرد: در حال رایزنی با شبکه شاد برای ارائه آموزش‌های ترافیکی در این شبکه برای دانش آموزان هستیم.

وی ادامه داد: محتواهای آموزشی در قالب کلیپ‌های کوتاه و داستان به‌صورت آموزش‌های فوق‌برنامه در این شبکه در اختیار دانش آموزان گذاشته می‌شود و تا توافق نهایی برنامه‌ریزی‌های لازم انجام خواهد شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه