English

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد؛

دغدغه های صنعت برق با کمک دستگاه قضایی پیگیری شود

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد سرقت‌های اخیر از شبکه‌های انتقال و فوق توزیع همچنین تجاوز به حریم قانونی خطوط برق در سراسر استان یزد را از دغدغه های مهم برشمرد و از دستگاه قضایی استان، پیگیری و حساسیت ویژه در خصوص این جرایم را خواستار شد.

دغدغه های صنعت برق با کمک دستگاه قضایی پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، ابوالفضل اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در دیدار با دادستان عمومی و انقلاب یزد، مشکلات و مسائل پیش روی دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات این شرکت را تشریح کرد.

در این نشست که با حضور مدیرعامل، مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات و مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت برق منطقه‌‌ای یزد و در دفتر دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد برگزار شد، ابوالفضل اسدی در خصوص برخی از مسائل و مشکلات مهم و اساسی صنعت برق توضیحاتی ارائه داد.

وی سرقت‌های اخیر از شبکه‌های انتقال و فوق توزیع و همچنین تجاوز به حریم قانونی خطوط برق در سراسر استان یزد را از جمله این مسائل برشمرد و از دستگاه قضایی استان، پیگیری و حساسیت ویژه در خصوص این جرایم را خواستار شد.

حراست از اموال صنعت برق بر عهده دستگاه قضایی و انتظامی است

محمدرضا حدادزاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان یزد نیز با اشاره به اینکه اموال و تجهیزات صنعت برق متعلق به عموم مردم بوده و حفظ و حراست از این اموال وظیفه دستگاه قضایی و  انتظامی است، در این زمینه قول مساعد همکاری داد.

در این جلسه همچنین مدیران دفاتر حقوقی و رسیدگی به شکایات و حراست و امور محرمانه شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز به توضیح برخی موضوعات مهم و حساس در زمینه حفاظت از اموال وتجهیزات صنعت برق پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه