English

دیدارهای شائبه‌انگیز در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان

دیدار محمدرضا مبلغی ‌مروجی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان و عضو کمیسیون اجتماعی با مدیرعامل منطقه‌ ویژه‌ صنایع انرژی‌ بر پارسیان و درخواست‌های عجیب و غریب وی سبب ایجاد شائباتی در جامعه‌ محلی شده است.

دیدارهای شائبه‌انگیز در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، در این هفته‌ خبری روی خروجی صفحه‌ی اینستاگرام « محمدرضا مبلغی ‌مروجی » نماینده مردم کوهدشت و رومشکان قرار گرفت و در توضیحات، صحبت‌های ردوبدل شده بین او و « سید علی‌اصغر علامه » مدیرعامل جدید منطقه ویژه صنایع انرژی‌ بر پارسیان درج شده بود.

از شواهد به‌راحتی می‌شد فهمید که این دیدار در دفتر کاری علامه و در پارسیان صورت پذیرفته است اما هر چه با خود بیشتر فکر کردیم که دیدار نماینده مردم کوهدشت و رومشکان که از قضا عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی است، با مدیرعامل منطقه‌ ویژه‌ صنایع انرژی‌بر پارسیان با چه هدفی صورت پذیرفته است، کمتر متوجه این ارتباط شدیم تا این‌که این صفحه در توضیحات تکمیلی پستی دیگر را منتشر و آتش اعتراضات را در جوامع محلی و گروه‌های مجازی فعال در هرمزگان شعله‌ور ساخت.

در خبری که روی خروجی این صفحه آمده، مبلغی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان هدف از این دیدار را رایزنی برای جذب نیروهای این شهرستان در منطقه ویژه صنایع انرژی‌بر پارسیان اعلام کرده و از مدیرعامل این منطقه‌ی اقتصادی خواسته بود که به دلیل این‌که نیروهای حوزه‌ انتخابی وی در تمام امور سرآمد هستند، نیاز است که در این پروژه‌ی ملی از ظرفیت‌های آنان استفاده شود.

البته درخواست در این حد متوقف نشد و مبلغی ضمن اشاره به ظرفیت‌های بخش گردشگری و معادن مختلف منطقه کوهدشت و رومشکان، از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان درخواست کرد که شرکت‌های کوچک این شهرستان را در ایجاد رشد اقتصادی یاری برساند.

درحالی‌که می‌بایست این صحبت‌ها با واکنش تند علامه‌زاده همراه می‌شد اما با ناامیدی تمام در پایان این خبر، قول مساعد مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان درج شده است که به‌نوعی دهن‌کجی به نخبگان و ظرفیت‌های موجود در هرمزگان است.

در این شرایط می‌طلبد که نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، استاندار و سایر نهادهای نظارتی با بررسی زوایای موضوع، دلایل این دست نشست‌های مشترک را شفاف‌سازی کنند تا بیش‌ازپیش از افزایش بدبینی جوامع محلی نسبت به مسئولان جلوگیری شود.

این درخواست در شرایطی مطرح می‌شود که جمعیت شهرهای رومشکان و کوهدشت به‌صورت سرجمع تنها 141 هزار و 343 نفر است و شهرستان‌های غرب استان هرمزگان شامل بندرلنگه، پارسیان و بستک به‌تنهایی 294 هزار  و 946 نفر جمعیت دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه