English

رئیس بهزیستی کشور در بازدید از خانه امن در یزد؛

لزوم اطلاع رسانی درباره خانه امن برای مراجعه افراد دارای شرایط زندگی سخت

معاون وزیر و رئیس بهزیستی کشور در بازدید از خانه امن در یزد اظهار داشت: دادگاه‌های خانواده، مراکز مشاوره مثبت زندگی می توانند در مورد این مرکز اطلاع رسانی کنند تا افرادی که در شرایط سخت هستند به این مرکز مراجعه کنند.

لزوم اطلاع رسانی درباره خانه امن برای مراجعه افراد دارای شرایط زندگی سخت

به گزارش خبرگزاری موج یزد، وحیدقبادی دانا معاون وزیر و رئیس بهزیستی کشور با همراهی سیدمحمد رستگاری فرماندار یزد، محمدعلی عطابخش مدیرکل بهزیستی استان یزد در اولین روز از سفر خود به یزد از خانه امن ویژه زنان ودختران در معرض خشونت خانگی یزد و اورژانس اجتماعی یزد بازدید کرد.
وحیدقبادی دانا معاون وزیر و رئیس بهزیستی کشور در این بازدید اظهارداشت: دادگاه‌های خانواده، مراکز مشاوره مثبت زندگی می توانند در مورد این مرکز اطلاع رسانی کنند تا افرادی که در شرایط سخت هستند به این مرکز مراجعه کنند.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد، معاون وزیر در ادامه گفت: مددکاران این مرکز باید پیگیر وضعیت مراجعین آن باشند و این پیگیری نباید به صورت منفعلانه باشد که منتظر باشیم تا خود فرد مجدد مراجعه کند,ارتباط با آنها باید حفظ شود تا افراد پرخطر که حمایت خانواده و یا حامی ندارند و طرد شده اند بدانند این مکان می تواند برای آنها امن باشد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه