English

در ۹ ماهه سال جاری صورت گرفت؛

اهدای ۵۱ کمک‌هزینه جهیزیه و ازدواج به مددجویان کمیته امداد در کاشان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اداره کاشان از اهدای ۵۱ کمک‌هزینه جهیزیه و ازدواج در سال جاری با هزینه‌ای بیش از ۳۶۰ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کاشان خبر داد.

اهدای ۵۱ کمک‌هزینه جهیزیه و ازدواج به مددجویان کمیته امداد در کاشان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، امیرحسین شیخ استرکی، با تاکید بر اینکه تسهیل ازدواج نوعروسان و فرزندان پسر مددجویان تحت حمایت از برنامه‌های مهم و اولویت‌های این اداره است، گفت: در ۹ ماهه سال جاری بیش از ۳۶۰ میلیون تومان در قالب ۵۱ کمک‌هزینه جهیزیه و ازدواج به نوعروسان و فرزندان پسر در شرف ازدواج مددجویان کاشانی پرداخت شد.

وی بابیان اینکه منابع لازم برای پرداخت این کمک‌هزینه از محل اعتبارات دولتی و همچنین کمک‌های مردم شریف کاشان تأمین‌شده است، گفت: ۲۶۰ میلیون تومان از این مبلغ از محل بودجه دولتی و ۱۰۰ میلیون تومان نیز با کمک خیران و نیکوکاران تامین شده است.

شیخ استرکی همچنین یادآور شد: در حال حاضر ۲۰ نوعروس تحت پوشش این اداره، پشت نوبت دریافت کمک هزینه جهیزیه هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اداره کاشان در پایان تاکید کرد: با وضعیت اقتصادی کنونی و در شرایطی که قیمت کالاها و خدمات مربوط به ازدواج افزایش‌یافته است برای کمک مؤثر به خانواده‌های نیازمندان و حفظ عزت و آبروی نوعروسان تحت حمایت به مشارکت بیشتر مردم خیر و فداکار کاشان نیازمندیم و این عزیزان می توانند علاوه بر مراجعه حضوری از کد دستوری #۰۳۱۸*۸۸۷۷* برای پرداخت کمک های نقدی و غیر حضوری خود استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه