English

مجید سلحشور در گفتگو با موج مطرح کرد؛

رایزنی برای تامین روزانه ۱۰ تن روغن خوراکی در میناب/تذکر به رئیس اداره صمت

فرماندار ویژه میناب با تایید این موضوع که در بحث روغن خوراکی کمبودهای وجود دارد، بیان داشت: در حال تلاشیم تا روزانه ۱۰ تن روغن با توجه به نیاز شهرستان جذب کنیم.

رایزنی برای تامین روزانه ۱۰ تن روغن خوراکی در میناب/تذکر به رئیس اداره صمت

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مدتی است شاهد گلایه‌های مردمی در خصوص کمبود روغن خوراکی در مناطق مختلف شهرستان میناب و شرق هرمزگان هستیم اما عصر روز یکشنبه هفتم دی‌ماه تصاویری از توزیع روغن خوراکی در یکی از فروشگاه‌های شهر میناب و اجتماع مردمی برای دریافت روغن علی‌رغم شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های تند و گسترده‌ای را در پی داشت. در همین خصوص مصاحبه‌ای را با «مجید سلحشور» معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب در این رابطه ترتیب دادیم که خلاصه‌ای از آن در ادامه آمده است.

*رایزنی برای کاهش نگرانی‌ها

سلحشور با تایید این موضوع که در بحث روغن خوراکی کمبودهای وجود دارد، بیان داشت: به دنبال آن هستیم تا با هماهنگی اداره صمت بتوانیم طی یک هفته آینده با جذب سهمیه‌های بیشتر برای میناب میزان روغن خوراکی را در بازار افزایش دهیم تا نگرانی‌ها در سطح جامعه کمتر شود.

وی با بیان اینکه نزدیک به دو ماه است که در سطح کشور کمبودهای در تامین روغن خوراکی وجود دارد و ما نیز به تبع دچار مشکل شده‌این، گفت: شب گذشته ۲۲ تن روغن وارد شهرستان شده است و امروز در سطح شهر و روستاها به نسبت جمعیت آنان توزیع خواهد شد.

*میناب نیازمند روزانه ۱۰ تن روغن

فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: قرار است بتوانیم تقریباً روزانه ۱۰ تن روغن با توجه به نیاز شهرستان جذب کنیم و این روند را تا جایی ادامه می‌دهیم که شرایط به حالت عادی بازگردد.

وی اظهار داشت: روز گذشته اشکالاتی در توزیع روغن به وجود آمده بود که به رئیس اداره صمت میناب در این خصوص تذکرات لازم داده شد چرا که توزیع روغن باید گونه‌ای انجام شود که در مغازه‌ها موجود و به سهولت در دسترس مردم قرار گیرد.

سلحشور در خصوص توزیع روغن‌ها در سطح شهرستان عنوان کرد: سعی بر آن داریم تا در سطح شهر بین ۵۰ تا ۶۰ نقطه به‌صورت پراکنده و در سطح روستاها با همکاری دهیاری‌ها و عوامل توزیع که توسط اداره صمت از قبل مشخص شده است، انجام شود.

فرماندار ویژه شهرستان میناب در پایان اظهار داشت: اشکالاتی وجود دارد و ما آن‌ها را قبول داریم که باید به دنبال رفع آن باشیم و از شهروندان محترم خواهشمندیم همان‌طور که تاکنون همکاری داشته‌اند با حفظ آرامش همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه