English

۲۵ تا ۲۹ دی ماه ؛

اجرای طرح "سوگواره یاس نبوی" در اصفهان

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از اجرای طرح "سوگواره یاس نبوی" در دهه دوم فاطمیه و از 25 تا 29 دی ماه در اصفهان خبر داد.

اجرای طرح "سوگواره یاس نبوی" در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام روح الله روان  گفت:طرح " سوگواره یاس نبوی " درشهرهای زرد و سفید اصفهان به صورت حضور در دهه دوم فاطمیه و از 25 تا 29 دی ماه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه تبلیغات، اطلاع رسانی و اعلام فراخوان این برنامه در این هفته در استان اصفهان انجام می‌شود، ابراز داشت: این برنامه به سه صورت حضوری، مجازی و کاروانی برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه اجرای برنامه‌های «سوگواره یاس نبوی» در شهرستانهای زرد و سفید به صورت حضوری برگزار می‌شود، ادامه داد: این برنامه به صورت حضوری در امامزادگان این شهرستان و به همکاری هیئات بزرگ مذهبی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌های نارنجی و قرمز برگزاری طرح سوگواره یاس نبوی به صورت مجازی در دستور کار است، اضافه کرد: این برنامه از صفحات مجازی امامزادگان و مراکز افق پخش خواهد شد.

حجت الاسلام روان در خصوص روند برگزاری کاروان‌های طرح «سوگواره یاس نبوی» ابراز داشت: این برنامه نیز در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با همکاری هیئات مذهبی در بقاع مهم هر شهرستان در محدوده فعالیت خود کاروان راه اندازی کنند.

هفت هزار بسته معیشتی به نیازمندان اهدا می‌شود

وی با بیان اینکه طرح «تبرکات فاطمی» نیز در دهه فاطمیه امسال در استان اصفهان در دستور کار است،  اضافه کرد:  برای این امر نیز تهیه هفت هزار بسته معیشتی برای استان اصفهان در نظر گرفته شده که برای افراد نیازمند تامین شود.

این مقام مسئول  ارزش ریالی در نظر گرفته شده برای هر بسته معیشتی در طرح « تبرکات فاطمی» را 350 هزار تومان اعلام کرد و گفت: زمان اجرای این طرح نیز از 20 دی ماه آغاز و تا پایان بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان  گفت: حمایت از تولید داخلی برای اجرای طرح «تبرکات فاطمی» مورد تاکید است.

حجت الاسلام روان با بیان اینکه نذر قربانی و توزیع غذای گرم نیز در ایام فاطمیه در دستور کار است، اضافه کرد: دراین زمینه نیز برنامه‌ریزیهای خوبی در دستور کار است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه