English

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد؛

رکوردهای ملی استان یزد در حوزه کشاورزی ارزنده و نشان از ظرفیت یزد است

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد گفت: بر خلاف ذهنیت عامه مردم که استان یزد را از نظر کشاورزی کم بضاعت می‌دانند ولی استان یزد اعداد و ارقام خوب و رکوردهای ملی در حوزه کشاورزی دارد و این اعداد نشان دهنده سخت کوشی مردم این دیار از قدیم تا کنون است.

رکوردهای ملی استان یزد در حوزه کشاورزی ارزنده و نشان از ظرفیت یزد است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، محمدرضا خلف باغی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد در جشن دورهمی ویژه آخرین روز پاییز گفت: این سازمان از سال ۸۱ فعالیت خود را آغاز کرده است و چند سالی است که سعی کردیم در کنار فعالیت‌های مهندسی و تخصصی، اقدامات رفاهی هم برای اعضا و بهره‌برداران سازمان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به صدور مجوزهای کشاورزی اقدام می‌کند، افزود: بر خلاف ذهنیت عامه مردم که استان یزد را از نظر کشاورزی کم بضاعت می‌دانند ولی استان یزد اعداد و ارقام خوب و رکوردهای ملی در حوزه کشاورزی دارد و این اعداد نشان دهنده سخت کوشی مردم این دیار از قدیم تا کنون است.

زیرساخت قوی نظام مهندسی کشاورزی یزد در حوزه مجازی

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد ابراز داشت: مجوزهایی همچون شیلات، پرورش قارچ خوراکی، دامپروری، داروخانه های گیاه پزشکی، سم فروشی ها و غیره می‌تواند از این سازمان دریافت شود.

خلف باغی با اشاره به آموزش‌های سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد، تصریح کرد: آموزش های بخش کشاورزی و سایر حوزه‌های تحت پوشش سازمان را توانستیم در بستر مجازی در سال جاری نیز با قوت ادامه دهیم چرا که تمام خدمات ما به صورت سامانه‌ای و مجازی انجام می‌شود و در زمان کرونا خدمات ما به این دلیل نه تنها کاهش نداشته بلکه به علت بستر قوی مجازی این سازمان، فعالیت ها افزایش داشته است.

گفتنی است: در این برنامه علاوه بر طنزپرداری، نوازندگی و خاطرگویی، در سه نوبت مسابقه برگزار گردید که نحوه دریافت جوایز از طریق پیامک به برندگان مسابقه اعلام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه