English

بازدید فرمانده سپاه استان قم از خانه طلاب جوان

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان ضمن بازدید از خانه طلاب جوان با فعالیت‌های علمی، فرهنگی و جهادی این مجموعه از نزدیک آشنا شد.

بازدید فرمانده سپاه استان قم از خانه طلاب جوان

به گزارش خبرگزاری موج قم، در این بازدید که حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم و حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان نیز حضور داشتند ؛ سردار سید محمد تقی شاهچراغی با تأکید بر اهمیت تقویت و توسعه فعالیت‌های اثرگذار فرهنگی و تبلیغی در راستای تحقق منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: به لطف الهی طلاب بسیجی و جهادگر در سالجاری چه در زمینه مقابله با کرونا، چه برگزاری رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه و چه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی، خدمات بسیار گسترده‌ای انجام دادند که باید این‌ها در قالب‌های جذاب و به شکل هنرمندانه در جامعه رسانه‌ای و تبیین شود.

وی افزود: مجموعه‌ها و تشکل‌های حوزوی به ویژه با حضور طلاب جوان، مؤمن و انقلابی، از جمله سرمایه‌های مهم نظام و انقلاب هستند که انشاالله با تقویت آن‌ها خواهیم توانست زمینه تحقق اهداف مقدس انقلاب و نظام اسلامی را فراهم کنیم.

حسین کاظم زاده، مسئول گروه جهادی محبین الائمه (ع) که زیرمجموعه خانه طلاب جوان فعالیت می‌کند نیز ضمن ارایه توضیحات کوتاهی درباره فعالیت این مجموعه اظهار داشت: گروه جهادی محبین الائمه (ع) از سال ۸۵ تأسیس شده و تاکنون علاوه بر قم در استان‌های کهکیلویه و بویراحمد، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان به خدمت جهادی پرداخته است.

وی افزود: گستره‌ی فعالیت‌های این گروه شامل عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، تبلیغی، کادرسازی و تربیت نیروی تراز انقلاب، همچنین زمینه سازی برای ازدواج آسان و نیز ارایه مشاوره در مراکز علمی و آموزشی و ... می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی