English

بزرگترین پروژه درمانی خیرساز هرمزگان نیازمند مشارکت مردم است

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت از احداث بیمارستان دوستدار کودک در بندرعباس خبر داد.

بزرگترین پروژه درمانی خیرساز هرمزگان نیازمند مشارکت مردم است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالمجید مرادی نسب مدیرعامل مجموعه خیرین سلامت گفت: مجمع خیرین سلامت در هرمزگان با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه سلامت موفق بوده چندین مراکز جامع سلامت را در شهرستان های بندرعباس، رودان و قشم و همچنین مراکز خانه بهداشت را در سطح استان احداث کند.

وی افزود: مهم‌ترین پروژه ای که هم اکنون در بندرعباس در حال احداث است، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی دوستدار کودک است که برای ساخت این بیمارستان نیاز به مشارکت مردم داریم.

مرادی نسب تصریح کرد: ساخت هر مترمربع از این بیمارستان 5 میلیون تومان پیش بینی شده، لذا ما فروش معنوی را پیشنهاد دادیم و امیدواریم مردم نیکوکار، خیر و خیراندیش ما در سطح استان هرمزگان و تمام نقاط کشور اندوخته ای برای دنیا و آخرتشان ذخیره کنند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت عنوان کرد: خیرین عزیزی که تمایل دارند از طریق تسهیلات کمک کنند، ما این امکان را هم تا سقف 5 میلیون تومان وام قرض الحسنه از طریق بانک قرض الحسنه رسالت برایشان فراهم کردیم تا بتوانند دریافت و به حساب مجمع خیرین سلامت واریز کنند.

وی ادامه داد: بیمارستان دوستدار کودک دارای پنج طبقه، هر طبقه 1800 متر و در مجموع  9000 متر بنا، با گنجایش 120 تخت خواب است؛ این بیمارستان دارای بخش اورژانس، خون، سرطان، پپیوند مغز و استخوان، بخش عمومی، بستری، جراحی اطفال، دو اتاق عمل، آزمایشگاه، PICU و ICU است.

عبدالمجید مرادی نسب در پایان اظهار کرد: مجمع خیرین سلامت، مرکز نیکوکاری ایران، مرکز نیکوکاری باران و موسسه خیریه ساحل خلیج فارس از جمله مراکز نیکوکاری و خیریه هستند که در ساخت این بیمارستان با ما همراه هستند و مجمع خیرین سلامت به عنوان امین و نماینده ی شما پیگیر احداث این بیمارستان در بندرعباس است.

شماره کارت مرکز نیکوکاری ایران: 9020 1179 7211 5041

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه