English

پخش ۱۵۰ تن آسفالت در دروازه ری به صورت روزانه

مدیر منطقه یک شهرداری قم از پخش ۱۵۰ تن آسفالت در دروازه ری به صورت روزانه خبرداد.

پخش ۱۵۰ تن آسفالت در دروازه ری به صورت روزانه

به گزارش خبرگزاری موج قم، احمد ترکمن با اشاره به وضعیت خیابان دروازه ری، اظهارداشت: در طرح سابق ساماندهی خیابان دروازه ری قرار بود که عرض معبر ۳۰ متری شود اما با توجه به احداث خیابان شهید روحانی نهایتاً تصمیم‌گیری بر این شد که ۱۸ متر برای عرض خیابان دروازه ری کافی است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم افزود: ازآنجایی‌که قرار نیست دروازه ری به خیابان جدیدی اتصال پیدا کند و حالت محله‌ای خواهد داشت، همین میزان از عرض معبر کافی است.

ترکمن اولویت ساماندهی دروازه ری را اصلاح گره‌های ترافیکی برشمرد و تأکید کرد: با توجه به فازبندی شدن پروژه‌ها فعلاً تنها تملک محدوده گره‌های ترافیکی در دروازه ری و نوبهار در دستور کار است و مابقی کم‌کم تملک خواهد شد.

وی با اشاره به تعداد ملک‌های معارض در دروازه ری، تصریح کرد: ۸ الی ۹ ملک معارض مسیر دروازه ری را مسدود کرده است که تلاشمان این است که تا پایان سال این گره‌های ترافیکی را تملک کنیم.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به بی‌توجهی چندین ساله به مناطقی مانند دروازه ری، تصریح کرد: ساماندهی دروازه ری سالها در برنامه نبوده است و حتی آسفالت یک کوچه هم در آن انجام‌نشده است که این نارضایتی مردم را از سالهای پیش به همراه داشته است.

ترکمن با اشاره به تأکید شهرداری بر آسفالت همه معابر، افزود: در حال حاضر آسفالت همه معابر دروازه ری در دستور کار است و میانگین روزی ۱۵۰ تن آسفالت در دروازه ری برده می‌شود.

وی با اشاره به‌سختی های آسفالت معابر در بافت‌های فرسوده و به‌ویژه دروازه ری، ادامه داد: کوچه‌ای در دروازه ری داریم که ۷۰۰ متر طول دارد اما به دلیل عرض کم تنها راه عبور موتور دارد و برای پخش آسفالت نیروها مجبور هستند بدون ماشین آلات این کار را انجام دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه