English

افتتاح فاز دوم دارالشفای آستان حضرت معصومه(س)

فاز دوم دارالشفای آستان حضرت معصومه(س) افتتاح شد.

افتتاح فاز دوم دارالشفای آستان حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرگزاری موج قم، همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار فاز دوم درمانگاه دارالشفای آستان حضرت معصومه سلام الله علیها با حضور آیت الله سعیدی تولیت این آستان مقدس و معاونان و مدیران حرم مطهر در طبقه فوقانی دارالشفای حضرت معصومه سلام الله علیها افتتاح شد.

مهدی عباسیان مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس در گفت‌وگویی اظهار کرد: با توجه به توسعه دارالشفای حضرت معصومه سلام الله علیها کلینیک‌های قلب و عروق، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، مغز و اعصاب، بینایی سنجی، پوست و مو و زنان و زایمان به همراه یک اتاق عمل سرپایی در طبقه فوقانی دارالشفای حضرت معصومه سلام الله علیها به زائران و مجاوران بانوی کرامت خدمت رسانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه با همکاری مشترک مدیریت‌های بهداشت و درمان و فنی مهندسی حرم مطهر این پروژه به سرانجام رسیده است، گفت: اجرای این پروژه از یک سال و نیم پیش با انجام مطالعات اولیه، بازدید از کلینیک‌های مشابه و مشاوره با متخصصین درمان و سلامت نیازهای درمانی مجموعه احصاء شد و توسط مدیریت فنی مهندسی حرم مطهر به انجام رسید.

مدیر بهداشت و درمان حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان اینکه در آینده نزدیک بخش تخصصی طب سنتی نیز به این درمانگاه اضافه می شود، افزود: با توجه به توسعه بخش های تخصصی درمانگاه در طبقه منفی یک هم بخش تخصصی دندانپزشکی تکمیل شد و متخصصین فک و صورت، پروتز، دندانپزشکی اطفال و ترمیم و زیبایی در این بخش حضور خواهند داشت.

همچنین علیرضا کاشی زاده مدیر فنی مهندسی حرم مطهر اظهار کرد: با افزایش ۳۰ درصدی ظرفیت درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی کریمه اهل بیت سلام الله علیها ۶۰۰ مترمربع به فضای دارالشفای حضرت معصومه سلام الله علیها افزوده شد و در مجموع مساحت دارالشفا به ۲ هزار متر مربع رسید.

گفتنی است در انتهای این مراسم آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت سلام الله علیها با اهدای گل به پرستاران و کادر درمان دارالشفای حضرت معصومه سلام الله علیه از آنان تقدیر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه