English

معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س):

اعزام خادمان حرم حضرت معصومه(س) به مناطق زلزله‌زده غرب کشور

معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) از اعزام خادمان این آستان مقدس به مناطق زلزله‌زده غرب کشور یاد کرد و گفت: این افراد با نزدیک به 500 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی از جمله البسه، پتو، فرش و مواد غذایی در میان زلزله‌زدگان حضور می‌یابند تا بتوانند به آنها کمک کنند.

اعزام خادمان حرم حضرت معصومه(س) به مناطق زلزله‌زده غرب کشور

به گزارش خبرگزاری موج از قم، معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با اشاره به اینکه آستان مقدس حضرت معصومه(س) برای امدادرسانی به مردم زلزله‌زده غرب کشور اقدامات مطلوبی را دنبال می‌کند، اظهار کرد: مشارکت در رفع مشکلات مردم این مناطق به عنوان یک موضوع مهم باید مورد توجه بخش‌ها و افراد مختلف قرار گیرد.

وی از اعزام خادمان آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) به مناطق زلزله‌زده غرب کشور یاد کرد و افزود: این افراد با نزدیک به 500 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی از جمله البسه، پتو، فرش و مواد غذایی در میان زلزله‌زدگان حضور می‌یابند تا بتوانند به آنها کمک کنند.

محمد جواد جهانگیرزاده با بیان اینکه دفاتر هدایا و نذورات این آستان مقدس نیز از هفت صبح الی 19 شب آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی ویژه مردم زلزله‌زده غرب کشور است، تصریح کرد: شماره حساب‌های مشخصی نیز نزد بانک‌های مختلف در نظر گرفته شده است که افراد می‌توانند با استفاده از آنها و پرداخت کمک‌های نقدی در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان مشارکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه