English

بازدید معاون وزیر جهاد کشاورزی از دامداری ها و گلخانه های شهرستان خمینی شهر

مرتضی رضایی از باغات ، دامداری ها و گلخانه های شهرستان خمینی شهر بازدید کرد.

بازدید معاون وزیر جهاد کشاورزی از دامداری ها و گلخانه های شهرستان خمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در بازدید معاون وزیر جهاد کشاورزی از باغات و دامداری های شهرستان خمینی شهر گفت: خمینی شهر ظرفیت فراوانی در امر کشاورزی دارد و دیدار با فعالان عرصه محصولات کشاورزی و مسئولان جهاد کشاورزی و مطرح نمودن مشکلات کشاورزان ، نتایج خوبی رقم زد.

حجت الاسلام نقدعلی در خصوص مصوبات حاصل از دیدارمعاون وزیر جهاد کشاورزی و برخی از مسئولان این وزارتخانه با مسئولان جهاد  کشاورزی شهرستان گفت: از مهم تربن مصوبات این دیدار تخصیص اعتبار لازم برای 1500هکتار از باغات شهرستان بود.

وی با اشاره به وجود اسطبل های اسب در خمینی شهر اضافه کرد: همچنین تاسیس مرکز و اصلاح نژاد اسب اصیل ایرانی و تاسیس مرکز دام و طیور نیز مورد تصویب مسئولان قرار گرفت.

این نماینده مجلس ادامه داد: از دیگر مصوبات این دیدار ایجاد مرکز مطالعاتی و راه اندازی پژوهشکده زنبور عسل و فرآورده های حاصل از آن و ایجاد شهرک دامپروری است.

حجت الاسلام نقد علی تشریح کرد:  با توجه به اینکه نهادهای دامی در ماه های اخیر با کمبود و اضطراب در بازار مواجه است  تصمیات خوبی نیز در این زمینه گرفته شد.

وی در ادامه گفت : سرمایه گذاری در بخش گلخانه ای جهت حفظ و توسعه آن و تخصیص تسهیلات کم بهره  به منظور حفظ سرمایه گذاری و سرمایه در گردش از دیگر مصوبات این دیدار بود.

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: توسعه کشت تنباکو در خمینی شهر  به دلیل صرفه جویی در مصرف آب و ارز آوری فراوان این محصول از مصوبات مهم این دیدار بود.

حجت الاسلام نقد علی یادآور شد: حضور مسئولان در شهرها باعث می شود مشکلات و مسائل دقیق تر بررسی شود و در ادامه پیگیری و حل آنها نیز مطلوب تر خواهد بود .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه