English

تجلیل از برترین های مسابقات سراسری قرآنی دادگستری استان کردستان

معاون فرهنگی دادگستری استان کردستان اظهار داشت : تعداد 12 نفر از برگزیدگان مرحله استانی از کارکنان دادگستری و ادارات تابعه قوه قضاییه در استان کردستان در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

تجلیل از برترین های مسابقات سراسری قرآنی دادگستری استان کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، عبدالله دهقان امروز پنجشنبه با اعلام این مطلب خاطرنشان کرد: این مسابقات در بخش شفاهی در رشته‌های قرائت ، ترتیل ، حفظ و اذان و با هدف اشاعه، ترویج و انس با قرآن کریم برگزار گردید.

معاون فرهنگی دادگستری استان کردستان شناسایی، تشویق و بهره مندی از توانمندی‌های نخبگان قرآنی دستگاه قضائی استان، افزایش انگیزه میان کارکنان و خانواده‌های آنان برای تداوم آموزش قرآن کریم و ارتقای سطح آگاهی‌های قرآنی کارکنان قوه قضائیه را از اهداف برگزاری این مسابقات دانست.

وی با اشاره به حضور شرکت کنندگانی از دادگستری و دستگاه های تابعه قوه قضاییه در استان در این مرحله اظهار داشت: با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری مرحله کشوری مطابق سنوات گذشته میسر نبوده و لذا نفرات برتر مرحله کشوری از بین شرکت کنندگان همین مرحله مقدماتی کشوری و از طریق داوری فیلم های ارسالی استان‌ها انتخاب می‌شوند.

همچنین در آیین اختتامیه این مراسم از تعداد 25 نفر از کارکنان دستگاه قضایی استان کردستان در رشته‌های مختلف که در مرحله استانی حائز رتبه‌های برتر شده بودند ، تجلیل گردید و لوح تقدیر و هدایای خود را از دستان رئیس کل دادگستری استان دریافت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه