English

دبیر ستاد مقابله با کرونای شهرستان سیریک؛

مادران می‌توانند با مدیریت صحیح، سلامت خانواده را تضمین کنند

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک گفت: سهل انگاری و غفلت شهروندان نسبت به بیماری کرونا و کاهش رعایت اصول بهداشتی در بین شهروندان، می تواند تبعات جبران ناپذیری بر سلامت شهرستان داشته باشد و زنان به عنوان مدیران سلامت، می توانند با مدیریت صحیح، سلامت خود و خانواده را تضمین کنند.

مادران می‌توانند با مدیریت صحیح، سلامت خانواده را تضمین کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کاوه محمد امینی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک در جلسه ستاد مدیریت مبارزه با بیماری کرونا شهرستان سیریک با بیان اینکه بیشترین درگیری کرونا در شهرستان، مربوط به ارتباطات خانوادگی و تجمعات فامیلی است، گفت: زنان به عنوان مدیران سلامت، نقش مهمی در پیشگیری از بیماری کرونا در بین اعضای خانواده دارند که می توانند با مدیریت صحیح، سلامت خود و خانواده را تضمین کنند.

محمد امینی با اشاره به اینکه مردم باید با رعایت اصول بهداشت فردی، پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی نقش خود را در کنترل این بیماری ایفا کنند، افزود: سهل انگاری و غفلت شهروندان نسبت به بیماری کرونا و کاهش رعایت اصول بهداشتی در بین شهروندان، میتواند تبعات جبران ناپذیری بر سلامت شهرستان داشته باشد.

دبیر ستاد مقابله با کرونای شهرستان سیریک از کاهش سطح رعایت پروتکل های بهداشتی در واحدهای صنفی نیز انتقاد نمود و تاکید کرد: در شرایط فعلی، میانگین آمار رعایت پروتکل های بهداشتی در واحدهای صنفی در سطح شهرستان کاهش پیدا کرده است که نیازمند یکپارچگی و اتحاد بیشتر شهروندان در کنار مسئولان برای مقابله با بیماری کرونا است.

*رعایت اصول بهداشتی وظیفه تک تک شهروندان است

رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان سیریک با اشاره به اینکه تنها راهکار عبور از بحران بیماری کرونا، همبستگی و همدلی بین شهروندان و مسئولان در رعایت اصول بهداشتی است، گفت: رعایت اصول بهداشتی وظیفه تک تک شهروندان است و سهل انگاری و کاهش حساسیت شهروندان نسبت به شیوع بیماری کرونا ، باعث همه گیری و انتقال این ویروس در سطح جامعه خواهد شد.

فرماندار شهرستان سیریک با تاکید بر اینکه با صنوفی که پروتکل های بهداشتی رعایت نکنند، برخورد جدی خواهد شد، افزود: مشکلات معیشتی و کاهش درآمد مردم، نباید باعث کم رنگ شدن رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه و به خطر انداختن سلامت شهروندان شود.

احمد جمالدینی با بیان اینکه تیم های بازرسی باید با جدیت بیشتری بر رعایت اصول بهداشتی در صنوف و سطح جامعه نظارت داشته باشند، تصریح کرد: همه دستگاه های اجرایی باید در راستای نظارت بر رعایت اصول بهداشتی در سطح جامعه با شبکه بهداشت همکاری داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی