English

پیگیری و بازدید نماینده تفت و میبد از خسارات سیل در روستاهای تفت

نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی از خسارات ایجاد شده توسط سیل در زوستاهای شهرستن تفت بازدید کرد و هماهنگی لازم جهت تامین هزینه و برطرف شدن خسارت را انجام داد.

پیگیری و بازدید نماینده تفت و میبد از خسارات سیل در روستاهای تفت

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از روستاهای بخش دهشیر و گاریزات شهرستان تفت از مناطق سیل زده بازدید کرد و پیگیری لازم جهت رفع مشکلات ایجاد شده را در ارتباط با مسئولین ذیربط انجام داد.

میرمحمدی در بازدید از درمانگاه دهشیر جهت تعمیر منزل مسکونی پزشکان این درمانگاه پیگیری لازم را انجام داد و جهت تامین هزینه های باقیمانده با مسئولین ذیربط ارتباط گرفت که مقرر شد به زودی این هزینه تامین شود.

وی در ادامه از مناطق سیل زده‌ مانند جاده کهدوئیه تفت به کفه ابرکوه، روستای حسین آباد شفیع پور، روستاهای امیراباد و گورآب، بازدید از سد خاکی اطراف درمانگاه گاریزات و تعدادی از روستاهای سیل زده بخ بازدید به عمل آورد و پیگیری های لازم را به عمل آورد.

میرمحمدی در این بازدیدها مسائلی مانند ورودی روستای دیزرون، برق روستای اردان، زمین های واگذار شده در روستای حجت آباد و میدان ورودی گاریزات را بررسی و پیگیری کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه