English

با هدف کمک به اقتصاد روستایی انجام شد؛

اجرای طرح "روستا بازار" در استان اصفهان

مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان از اجرای طرح "روستا بازار" با هدف کمک به اقتصاد روستایی در استان اصفهان خبر داد.

اجرای طرح "روستا بازار" در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محسن حاج عابدی بیان داشت: به منظور عرضه مستقیم تولیدات روستایی و حذف واسطه‌ها با ایجاد نمایشگاه‌های محلی طرح " روستا بازار " در استان اصفهان اجرا می‌شود.

 وی ادامه داد: این طرح قابلیت اجرا به صورت شهرستانی و استانی دارد تا در این بستر همه تولیدات روستاییان به صورت مستقیم و با قیمت مناسب به دست مصرف‌کنندگان برسد.

 مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان بیان ‌کرد: اجرای چنین برنامه‌‌هایی، دخالت واسطه‌ها را در این بخش مهم اقتصادی به حداقل رسانده و محصولات با قیمت مناسبت‌تر برای مشتریان و سودآوری بیشتر برای تولیدکننده روستایی عرضه می‌شود.

 وی با بیان اینکه در اجرای این پروژه اقتصادی و حمایت از تولیدات محلی، به همکاری شرکت‌های تعاونی و اتحادیه‌های تحت نظر این سازمان نیاز است، تصریح‌ کرد: این تشکل‌های مردم نهاد در مناطق مختلف قادر به ایجاد چنین ظرفیتی خواهند بود و در استان هر اتحادیه مکانی برای عرضه محصولات خواهد داشت.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان با اشاره به ضروت توجه به رویه فعالیت گروهی و تعاونی در بین مردم روستایی و تولیدکنندگان خرد و کلان، گفت: راه‌اندازی شرکت‌های تعاونی برای هم‌افزایی و ایجاد زنجیره برای رفع مشکلات تولید لازم است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان اضافه‌ کرد: برا نمونه راه‌اندازی شرکت‌های تعاونی دام سبک برای عرضه تولیدات این بخش مثل شیر، گوشت قرمز و محصولات لبنی در روستاهای مناطق مختلف لازم است، این اقدام منافع اقتصادی خوبی را با افزایش حجم عرضه محصولات برای تولیدکننده و مصرف‌کننده تامین می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه