English

ادعاهای وصل نبودن ادارات شهرستان رودان به شبکه‌ی دولت

عضو شورای شهرستان رودان ضمن ابراز نارضایتی نسبت به‌کندی دریافت استعلام‌های مرتبط با واگذاری زمین در این شهرستان، بیان داشت: مسئولان به شهروندان می‌گویند رودان به شبکه دولت وصل نیست و باید به‌صورت دستی پاسخ استعلام‌ها را بگیرند.

ادعاهای وصل نبودن ادارات شهرستان رودان به شبکه‌ی دولت

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، غلامرضا انباز عضو شورای شهرستان رودان بابیان نارضایتی از وضعیت ادارات شهرستان رودان، گفت: کندی روند اداری در رودان نمایان است؛ به‌عنوان‌مثال یکی از شهروندان درخواست واگذاری زمین از امور اراضی وزارت جهاد کشاورزی شهرستان رودان را داشتند که به وی اعلام کردند برای این امر باید از پنج ارگان مختلف استعلام بگیرد.

وی افزود: اداره محیط‌زیست، اداره راه و شهرسازی، اداره راهداری، بنیاد مسکن و اداره آب پنج ارگان در شهرستان رودان بودند که نیاز به استعلام گرفتن از آن‌ها بود.

عضو شورای شهرستان رودان ادامه داد: این شهروند استعلام را به ادارات نامبرده فرستاده است و زمانی که بعد از 10 روز برای دریافت جواب استعلام‌ها مراجعه مجدد کرده است، به وی گفتند که ادارات شهرستان رودان  به شبکه‌ی دولت وصل نیستند و باید به‌صورت دستی پاسخ استعلام‌ها را بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: استاندار هرمزگان در جلساتی که برگزار می‌شود، همواره بر این موضوع تأکید می‌کرد که استعلام‌ها در 24 ساعت و نهایت 72 ساعت از طریق شبکه دولت باید جواب داده شود، اما گویا شهرستان رودان هنوز به شبکه دولت وصل نیست و شهروندان مجبورند مجوزها را به‌صورت دستی دریافت کنند.

انباز در پایان خواستار توجه جدی به این موضوع تا حصول نتیجه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی