English

اعلام مسیرهای راهپیمایی روزجهانی قدس در هرمزگان

مسیرهای راهپیمایی روزجهانی قدس در شهرستان ها و شهرهای هرمزگان اعلام شد.

اعلام مسیرهای راهپیمایی روزجهانی قدس در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان راهپیمایی روز جهانی قدس در بندرعباس ساعت ۱۱ صبح از بوستان شهید دباغیان (پارک شهر) تا مسجد جامع بندرعباس، محل برگزاری نماز جمعه برگزار می‌شود.

راهپیمایی روز قدس در شهرستان رودان ساعت ۱۲ ظهر از میدان امام تا مسجدجامع، در شهرستان میناب ساعت ۱۱ صبح از چهار راه آل محمد تا مسجد امام خمینی (ره)، در شهرستان سیریک بعد از نمازجمعه از مسجد صاحب الزمان تا مسجد جامع فکری، در شهرستان جاسک ساعت ۱۱ صبح از میدان امام تا مسجد جامع، برگزار می‌شود.

مردم روزه دار در شهر سردشت بشاگرد ساعت ۱۱ صبح از میدان ولایت تا مسجد جامع، و در بندرخمیر ساعت ۱۱:۳۰ از چهارراه شهرداری تا مسجد علی بن ابیطالب، راهپیمایی می‌کنند.

این راهپیمایی در بستک بعد از نماز جمعه از مسجد جامع شهر بستک تا هتل جهانگیریه، در پارسیان بعد از نماز جمعه از مصلی تا میدان ولیعصر و در بندرلنگه بعد از نماز جمعه از مسجد جامع تا دفتر امام جمعه خواهد بود.

مسیر راهپیمایی بزرگداشت روز قدس در شهر حاجی آباد ساعت ۱۱ صبح از میدان ولایت تا مسجد جامع، در شهر قشم ساعت ۹ صبح از مصلای امام علی به سمت امامزاده سید مظفر (ع)، برگزاری راهپیمایی در جزیره هرمز ساعت ۱۱ و نیم از میدان بسیج تا مسجد ابوالفضل و در شهر بوموسی ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه صبح از اداره تبلیغات اسلامی تا مسجد جامع امام حسن مجتبی (ع) اعلام شده است.

خروش مردم ولایتمدار هرمزگان علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس در بخش‌های استان نیز طنین انداز می‌شود.

راهپیمایی روز قدس در بخش رودخانه بعد از نماز جمعه از میعادگاه نماز جمعه تا میدان شهدای گمنام، در بخش سندرک ساعت ۹ صبح از مقابل کتابخانه امام علی (ع) تا مسجد جامع، در تازیان بالا ساعت ۹ صبح از سه راهی کوه گنو تا گلزار شهدا، در بخش گوهران ساعت ۹ صبح از روبروی مجتمع بهزیستی تا مسجد صاحب الزمان، و در بخش گافر و پارامون ساعت ۹ صبح از بخشداری تا مجتمع رضوی و بخش احمدی ساعت ۱۱:۳۰ از یادمان شهدای گمنام تا مسجد ابولفضل (ع) میعادگاه نماز جمعه و در بخش توکهور و هشتنبدی از ساعت ۱۱:۳۰ از بخشداری توکهور تامسجد جامع هشتنبدی برگزار می‌شود.

مسیر این راهپیمایی در شهر جناح بعد از نماز جمعه از مسجد جامع تا سه راه مسجد جامع، در بندر چارک بعد از نماز جمعه از مسجد جامع اهل سنت تا مجتمع فرهنگی، ولی عصر و در بخش لمزان بندرلنگه نیز بعد از نماز جمعه از مسجد جامع اهل سنت تا بلوار جمهوری اسلامی تعیین شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه