English

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج:

هنوز آمار دقیقی از درختان قطع شده پردیس کشاورزی دانشگاه تهران در کرج در دسترس نیست

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: به دلیل عدم همکاری پردیس دانشگاه تهران در کرج با کارشناسان فضای سیبز شهرداری، تعداد درختان قطع شده در این دانشگاه مشخص نشده است.

هنوز آمار دقیقی از درختان قطع شده پردیس کشاورزی دانشگاه تهران در کرج در دسترس نیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز؛ پیمان بضاعتی پور گفت: متاسفانه برخی ادارات و سازمانها بدون توجه به عواقب قطع درختان ، آنها را از بین می برند.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: متاسفانه گزارشی به دست ما رسیده است که نشان میدهد تعدادی درخت در پردیس کشاورزی دانشکده منابع طبیعی تهران قطع شده است.

وی با اشاره به توضحیات مسئولان این دانشگاه گفت: افرادی که در این خصوص از طرف پردیس اظهارنظر کردند، مدعی شدند وزش باد عامل اصلی از بین رفتن این درختان بوده است.

بضاعتی پور در ادامه گفت: وقتی همکاران ما برای بررسی های بیشتر قصد ورود به این پردیس را داشتند، عده ای مانع حضور آنها شدند و این اتفاق برای سازمانی که متولی حفظ و نگهداری فضای سبز و درختان موجود در شهر است، اصلا مناسب نیست.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج در پایان نیز گفت: پیگیر دستور قضایی از دادستانی مرکز استان هستیم تا هرچه سریعتر برآوردی دقیق از قطع درختان این پردیس داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی