English

رئیس شورای شهر کرج‌:

مدیریت یکپارچه شهری، مطالبه شورا از نمایندگان جدید مجلس است

رئیس شورای اسلامی شهر کرج: امیدواریم دوره کنونی مجلس با اعتماد مردم و تلاش نمایندگان در جهت تحقق «مدیریت یکپارچه شهری» گام های خوبی بردارد.

مدیریت یکپارچه شهری، مطالبه شورا از نمایندگان جدید مجلس است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز؛ اکبر سلیم نژاد ضمن تبریک به مناسبت  فرارسیدن دهم آذر روز مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین پل ارتباطی قانونی مردم با حکومت اسلامی و بی‌شک مهم‌ترین رکن اساسی دموکراسی و جامعه مدنی و نمود عینی تصمیم‌گیری مردم در تعیین سرنوشت خود است.

وی تعامل نمایندگان مجلس با اعضای شوراهای اسلامی شهر و فعالان مدیریت شهری را راهگشای مشکلات شهری به ویژه در کلانشهرها و مراکز استانها که درگیر مسائل و چالش های عدیده ای هستند، عنوان کرد و افزود: مجلـس شـورای اسـلامی علاوه بر موضوع قانون گذاری و نظارت بر اجرای آن، نهـاد ناظـر  انتخابـات شــوراها است و ایــن نقش، اهمیت ارتباطـ تنگاتنگ میــان ایـن دو نهـاد مردمـی را بیـشتر مـی کند.

رئیس شورای شهر کرج تصریح کرد: در ســال هــای گذشــته موضــوع ارتبــاط میــان مجلــس و مدیریــت شــهری در مســائل مهــم کلانشهر کرج، خــود را بــه وضــوح نشــان داده و معلوم شده است که وجود چنین ارتباطی در تسریع توســعه شــهر نقــش مهمــی دارد. در هر دایره مطالبه گری نمایندگان مجلس در حد ملی است و این می تواند در موضوعاتی همچون تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی تاثیرگذار باشد.

سلیم نژاد با بیان اینکه پیگیــری مشــکلات مرتبــط بــا قطار شهری کرج تنهــا نمونه کوچکــی از ایــن تعامــل اســت، یادآور شد: پروژ های کلان شهر کرج همچون قطار شهری و بزرگراه شمالی نیاز به حمایت نمایندگان دارند و جز با حمایت آنان میسر نمی شود و در این راستا مجلس میتواند در راستای درآمدهای پایدار و تحقق مدیریت یکپارچه شهری طرح های خوبی داشته باشد.

وی در پایان با تبریک روز مجلس به دکتر عسگری و دکتر عباسی نمایندگان شهر در خانه ملت، از آنها به عنوان افرادی انقلابی و دلسوز یاد کرد و ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان بیان کرد: امید است در سایه همدلی و با بهره گیری از ظرفیت پویا نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کرج بتوانیم در مسیر توسعه پایدار این کلانشهر و رشد شاخص های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی گام های موثری برداریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه