English

زمان پرداخت بدهی تسهیلات ارزی تا پایان سال ۹۹ تمدید شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگانی که تسهیلات ارزی دریافت کرده‌اند از زمان پرداخت بدهی تا پایان سال 99 به صندوق توسعه ملی خبرداد.

زمان پرداخت بدهی تسهیلات ارزی تا پایان سال 99 تمدید شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: با توجه به تحریم های ظالمانه و کمبود درآمدهای ارزی، صندوق توسعه ملی با بازپرداخت تسهیلات اعطا شده ارزی به صورت ریالی تا پایان سال 99 موافقت نمود.

وی با اشاره به درخواست رئیس جمهور و موافقت رهبری درخصوص نحوه بازپرداخت تسهیلات ارزی دریافتی توسط تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران، اظهار داشت: تولید کنندگان و سرمایه گذارانی که از صندوق توسعه ملی، تسهیلات ارزی دریافت کرده اند، می توانند تا انتهای سال ۱۳۹۹ تسهیلات ارزی خود را به صورت ریالی با صندوق توسعه، تسویه و بدهی خود را پرداخت کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: دولت با سیاست ها و برنامه ریزی های خود در جهت تقویت سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان به ویژه بخش خصوصی تلاش داشته که در شرایط خاص و سخت اقتصادی تمهیداتی را در نظر بگیرد که چرخه تولید کشور متوقف نشود و تحریم های غیر قانونی آمریکا نتواند لطمه و ضربه ای بر اقتصاد کشور وارد کند.

قاسمی در پایان با اشاره به فراهم شدن شرایط جدید تسویه ریالی بدهی وام ارزی شرکت ها و بنگاه های تولیدی از تمامی تولید کنندگان و سرمایه‌گذاران استان درخواست نمود از شرایط به وجود آمده تا پایان سال جاری نهایت استفاده را در جهت پرداخت بدهی خود به صندوق توسعه ملی انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی