English

خلیل قاسمی خبر داد؛

تامین کالاهای اساسی ماه رمضان در هرمزگان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: اقلام ضروری مورد نیاز مردم استان برای ماه رمضان به مقدار مورد نیاز تامین شده است و در حال توزیع در سراسر استان است.

تامین کالاهای اساسی ماه رمضان در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: در کنار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان اقلام بهداشتی مورد نیاز نیز براساس گزارش دستگاه‌های اجرایی ذیربط به میزان مورد نیاز تامین شده است و کمبودها در این رابطه به حداقل رسیده است.

وی بیان داشت: یک هزار و 95 تن برنج، یک هزار و 95 تن شکر، 547 تن مرغ منجمد  و328 تن گوشت منجمد برای این ایام در هرمزگان ذخیره سازی شده است که در قالب طرح ضیافت در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی ها در حال عرضه است.

قاسمی تصریح کرد: قیمت برنج هندی مرغوب به ازای هر کیلو80 هزار ریال، شکر توزیعی نیز در بسته های یک کیلوگرمی با برچسب تنظیم بازار به قیمت ۵۹هزار ریال، مرغ منجمد با قیمت مصوب به ازای هر کیلو 120 هزار ریال و گوشت منجمد به ازای هر کیلو 420 هزار ریال در حال عرضه است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از مردم استان خواست درصورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه