English

با حضور استاندار هرمزگان:

بزرگ ترین پروژه آموزشی غرب هرمزگان به بهره داری رسید

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان از بهره برداری دبیرستان دخترانه 18 کلاسه فاطمیه پارسیان طی آیینی با حضور استاندار، فرماندار و سایر مسئولان استانی و شهرستانی خبر داد.

بزرگ ترین پروژه آموزشی غرب هرمزگان به بهره داری رسید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سید فخرالدین هاشمی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در حاشیه این آیین، دبیرستان 18 کلاسه فاطمیه را به عنوان یکی از بزرگترین و زیباترین پروژه آموزشی استان معرفی کرد و گفت: این پروژه با دو هزار 737 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی احداث شده است.

سید فخرالدین هاشمی با بیان این که سرانه آموزشی در کشور 2/5 بوده و سرانه آموزشی این استان 5/5 می باشد، اظهار داشت: سرانه ایده آل و استاندارد کشور می بایست 3/8 باشد که با بهره برداری از این فضای آموزشی، شهرستان پارسیان از عدد سرانه آموزشی ایده آل کشوری سبقت می گیرد و کمبود فضای آموزشی نخواهد داشت.

به گفته وی، نهضت مدرسه سازی در سال های اخیر با همت خیرین در این شهرستان رشد شتابانی گرفته و در یک گذشته پروژه های متعددی به بهره برداری رسیده است.

هاشمی تصریح کرد: هشت پروژه در قالب 47 کلاس درس در مهرماه به بهره برداری رسید و6 پروژه در قالب 27 کلاس درس در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

مدیر کل نوسازی مدارس ضمن قدردانی از همراهی صمیمانه همه دست اندرکاران در روند احداث فضاهای آموزشی این شهرستان، گفت: ما در شهرستان پارسیان هیچ پروژه نیمه تمام آموزشی بلاتکلیف نداریم و تمامی پروژهها یا به بهره برداری رسیده اند و یا در مراحل نهایی عملیات اجرایی قرار دارند.

وی، احداث این پروژه ها را برگ زرینی از اقدامات دولت تدبیر و امید و یادگاری را برای این شهرستان معرفی کرد و بیان داشت: پارسیان در دولت تدبیر و امید به سرانه آموزشی استاندارد دست پیدا کرد و همراهی و حمایت مسوولین و همت خیرین نقش موثری در توسعه فضای آموزشی داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی